بیش از 4 هزار مددجوی کرمانی کمک‌هزینه اجاره مسکن دریافت کردند


بیش از 4 هزار مددجوی کرمانی کمک‌هزینه اجاره مسکن دریافت کردند

گروه اجتماعی ــ قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 4009 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن دریافت کردند.

بیش از 4 هزار مددجوی کرمانی کمک‌هزینه اجاره مسکن دریافت کردند

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از کمیته امداد استان کرمان‌، سهراب روستایی، قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان دیروز شنبه، 27 بهمن گفت: یکی از مشکلات اصلی مددجویان کرمانی نداشتن مسکن و هزینه‌های بالای اجاره مسکن در استان کرمان به‌ویژه شهرستان کرمان است.
وی افزود: پرداخت کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن به مددجویان می‌تواند نقش مهمی در رفع مشکل مسکن آن‌ها داشته باشد که امیدواریم در سال آینده کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن مددجویان از نظر کمی و کیفی رشد خوبی داشته باشد.
روستایی رویکرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد را توانمندسازی آن‌ها در بخش‌های مختلف از جمله مسکن اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه میلیارد و 368 میلیون تومان کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن به ۴۰۰۹ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان پرداخت‌ شده است.
قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان یکی دیگر از خدمات کمیته امداد در بخش مسکن را ارائه خدمات تعمیر منازل مسکونی به مددجویان تصریح کرد و افزود: بخشی از هزینه‌های تعمیر منازل مسکونی مددجویان از محل کمک‌های خیرین تأمین می‌شود.
وی به اجرای طرح رضوان توسط این نهاد به‌منظور جذب کمک‌های خیران در تأمین مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: خیران نیکوکار می‌توانند با مشارکت در این طرح کمیته امداد را در تأمین مسکن مددجویان و اقشار محروم یاری رسانند.
قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان تأکید کرد: هم‌چنین با هماهنگی‌ها و اقدامات صورت گرفته با ادارات آب، برق، گاز و شهرداری انشعابات و پروانه ساختمانی به‌صورت رایگان به مددجویان اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، 12 هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب هستند که با توافقات انجام‌شده قرار است در سال آینده بیش از پنج هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان صاحب مسکن شوند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا