در اصطلاح همان جعبه نوردار است که در صنعت تابلوسازی و بازار تبلیغات مورد استقبال زیادی گردیده است که در شکل های گوناگون در مجموعه تابلوسازی نامور ساخت وارائه می گردد.

سازه های لایت باکس برای تبلیغات محیط بیرونی ومحیط داخلی مورد استفاده قرار می گیرد . بدنه آنها از جنس آلومینیوم انادایز شده یا از رنگ الکترواستاتیک طراحی و تولید می شود .لازم به ذکر است نوع چاپ تصاویرچاپ یو وی می باشد .چاپ یو وی نسبت به چاپ های دیگر دوام بیشتر و وضوح بهتری دارد . ضخامت بدنه لایت باکس تبلیغاتی از یک سانت تا سیزده سانت ساخته می شود.

نوری که برای لایت باکس ها مورد استفاده قرار می گیرد در گذشته فلورسنت یا مهتابی بود و به دلیل وجود یک سری ضعف هایی که داشت و حال نیز از نور اس ام دی مورد استفاده قرار می گیرد.

لایت باکس ها به خاطر نوع متریال و کیفیت چاپ و نوری که از پشت به تصویر تابیده می شود و این جلوه خاصی به تابلو می دهد طرفداران خاصی دارند یکی ازبهترین روش های تبلیغات استفاده از لایت باکس محیطی می باشد .

لایت باکس چیست

لایت باکس دیواری دو طرفه

خیلی از برندها برای معرفی محصولات خود از سازه های لایت باکس استفاده می کنند مثلا لگوی مورد نظر را روی لایت باکس طراحی می کنند و آن لایت باکس ها را در اختیار فروشگاه های مورد نظر خود برای تبلیغ برند مورد استفاده قرار می دهند . این نوع تبلیغ به علت قیمت مناسب ، بسیار مورد استقبال عموم جامعه قرار گرفته است .انواع لایت باکس ها: لایت باکس کریستالی ، لایت باکس فرم لس ، لایت باکس تلفیقی ، لایت باکس اسنپ فریم ، لایت باکس برجسته استیل ،لایت باکس دوطرفه و ....

لایت باکس چیست

لایت باکس فلکسی ایستاده

لایت باکس آلومینیومی :لایت باکس با فریم آلومینیوم بدنه ی آن ازجنس آلومینیوم آنادایز شده یا آلومینیوم با رنگ الکترواستاتیک هست که به پهنای 6 سانت یا9 سانت یا 13سانت در ابعاد مختلف ساخته می شود که تصویر آن بین دو تلق شیشه ای و شیری قرار می گیرد. لایت باکس آلومینیومی برای محیط داخلی و محیط بیرونی به شکل های یک طرفه و دو طرفه و پرچمی استفاده می شود. تابلو نامور با بهره گیری از کادری مجرب می تواند بهترین انتخاب شما برای ساخت بهترین تابلوهای تبلیغاتی باشد .

لایت باکس چیست

لایت باکس آلومینیوم دو طرفه ایستاده

لایت باکس فریم لس :در این نوع لایت باکس متریال بدنه آلومینیوم آنادایزشده با رنگ های الکترواستاتیک به ضخامت 6 سانت و 9سانتی متر است در نوع دو طرفه ی آن پهنا 11سانتی متر می باشد رویه کار پارچه ای به نام تکست لایت می باشد که قابلیت چاپ پذیری با کیفیت و وضوع بالارا دارد داخل این لایت باکس برای روشنایی از اس ام دی یا وال واشر بهره گرفته می شود این لایت باکس ها در محیط بیرونی و محیط داخلی کاربری مفیدی دارند در لایت باکس فریم لس رویه کار همان پارچه تکست لایت می باشد به یک مغزی پلاستیکی که دور آن دوخته می شود به راحتی با کشش دست و جازدن در محل خود تعویض می گردد. تابلوسازی ناموراین نوع لایت باکس را با قیمت مناسب و کیفیتی ماندگار تولید و عرضه می نماید.

لایت باکس چیست

لایت باکس فریم لس

لایت باکس کریستالی : نوع دیگر از انواع لایت باکس ها را می توان لایت باکس کریستالی را نام برد در این نوع لایت باکس تصویر را می توان بر روی متریال بک لایت طرحی چاپ کرد در این نوع لایت باکس از دولایه پلکسی گلاس با ضخامت 8و2 میلی متر ساخته می شود یکی ازمزایای این نوع تابلو که خیلی حائز اهمیت می باشد تعویض طرح چاپی داخل تابلو می باشد که به راحتی توسط مشتری امکان پذیر است.لایت باکس های کریستالی را می توان برای محیط داخلی استفاده کرد . روش تعویض تصویر این نوع لایت باکس می توانیم پیچ های اطراف آن را باز کرده و عکس را تعویض کرد.

تاریخچه چلنیوم:

کلمه چلنیوم یا(channelium)ترکیبی از Aluminium+ channelاست channel به معنی کانال و یا شیئی به شکل حرف U لاتین می باشد و بدلیل اینکه حروف فارسی ، لاتین و یا اشکال بعد از چسباندن نوار لبه به کنارها به شکل U دیده می شوند ،در زبان لاتین از channel استفاده می شود و به علت اینکه جنس لبه حروف چلنیوم از آلومینیوم می باشد ترکیب این دو کلمه را Channelium نام گذاشتند و در زبان فارسی عامیانه در کشور ما اصطلاحا چلنیوم نامیده می شود که تلفظ صحیح آن چنلیوم می باشد .

لایت باکس چیست

چلنیوم چیست ؟ ( حروف برجسته چلنیوم)

یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی که در سال های گذشته برای بسیاری از فعالان کسب و کار جذاب بوده است ،تابلو های چلنیوم می باشد .چلنیوم تلفیق دو اسم آلومینیوم و چنل است. جنس تابلوهای چلنیوم ترکیب آلومینیوم و استیل می باشد و اغلب در رنگ های مشکی ، نقره ای و طلائی ساخته می شوند .

لایت باکس چیست

سابقه درخشان و تجربه ی کاری در زمینه سازه ها و تابلو تبلیغاتی با بهره گیری از متخصصان طراحی و گرافیک ، متریال شناسان حرفه ای در رده ی بهترین ها در این زمینه قرار دارد ، بتواند با شما عزیزان رابطه ی سازنده ای در زمینه ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی ، تابلو فلکسی ،تابلو کامپوزیت ، تابلو چلنیوم و...برقرار کند. با سفارش تابلو تبلیغاتی در تهران یا شهر های دیگر در کمترین زمان ممکن می توانید طرح دلخواهتان را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب دریافت نمایید .

لایت باکس چیستلایت باکس چیست