تشدید نظارت بر تولید و توزیع محصولات غذایی در مشهد


تشدید نظارت بر تولید و توزیع محصولات غذایی در مشهد

دبیر نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح تشدید نظارت بر فرآیند تولید و توزیع محصولات غذایی،آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی و برخورد قاطع با واحدهای متخلف به همت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیل‌زاده در گفت و گو با صبح توس اظهار کرد: طرح بسیج سلامت نوروزی از اواخر بهمن ماه سال جاری در این معاونت، آغاز و تا نیمه فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

دبیر نظارت بر مواد غذایی،آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: بر اساس این طرح کارشناسان نظارت بر مواد غذایی،آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو بر فعالیت واحدهای تولیدی مواد غذایی،آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی نظارت بیشتری خواهند داشت.

وی اظهار کرد: تیم های بازرسی در سه شیفت کاری در بازه های زمانی تعیین شده از مراکز تولید و توزیع موادغذایی بازدید فنی و بهداشتی به عمل آورده و اقدامات قانونی لازم در خصوص واحدهای متخلف و غیرمجاز توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه انجام خواهد شد.

مدیر نظارت بر مواد غذایی،آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص بازرسی های مشترک معاونت غذا و دارو و معاونت بهداشتی دانشگاه خاطر نشان کرد: بازدیدهای مشترک کارشناسان حوزه مدیریت نظارت بر موادغذایی،آشامیدنی،آرایشی معاونت غذا و دارو و کارشناسان بهداشت محیط از انبارهای نگهداری مواد غذایی، آشامیدنی نیز از اواخر بهمن ماه سال جاری آغاز و اقدامات قانونی لازم در خصوص محصولات غیرمجاز و غیر منطبق با قوانین و استانداردهای موجود صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما