توزیع کارت آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از فردا 29 بهمن


توزیع کارت آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از فردا 29 بهمن

ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را اعلام کرد.

براساس این گزارش، کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز دوشنبه 29 بهمن ماه تا 7 اسفندماه خواهد بود.

همچنین قرآن آموزانی که در بخش های شفاهی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کرده اند می توانند از یکشنبه 5 اسفند تا جمعه 10 اسفندماه جاری نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، اقدام کنند.

قرآن آموزان، مربیان و مدیران مؤسسات برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم می توانند به سامانه www.quranedu.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و شبکه قرآن و معارف سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.

این آزمون در سه گروه امتحانی در قالب ۱۸ رشته برگزار خواهد شد، که آزمون الکترونیکی در یکم و دوم اسفندماه، آزمون کتبی در ۹ اسفندماه و آزمون رشته‌های شفاهی ویژه مراکز اصلاح و تربیت، گروه سنی زیر ۱۲ سال و حافظان کل قبول شده در مرحله کتبی نیز از ۱۱ تا ۱۶ اسفندماه برگزار می‌شود.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403