صوتی از شهید ابراهیم هادی پنج روز قبل از شهادتش +فیلم


صوتی از شهید ابراهیم هادی پنج روز قبل از شهادتش +فیلم

صوتی از شهید ابراهیم هادی که یک شب قبل از عملیات با دوستانش عهد شهادت می‌بندند، پس از 35 سال منتشر شد.

صوتی از شهید ابراهیم هادی پنج روز قبل از شهادتش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید ابراهیم هادی یکی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس است که در طول زندگی خود اسوه شجاعت و مردانگی بود. او معروف به «سردار کمیل» و «پهلوان بیمزار» با کتاب خاطراتش به نام «سلام بر ابراهیم» تاکنون افراد زیادی را به طرز معجزه‌آسایی متحول کرده است. ابراهیم هادی همانند یک پدر مهربان و هدایتگر چراغ راه نسلی شده که بیشتر از هر چیزی به افرادی به ویژگی‌های شخصیتی او نیاز دارند.

این شهید والامقام در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه‌ فکه پس ۵ روز مقاومت و ایثار در برابر رژیم بعثی عراق در عملیات والفجر ۵ شهید و مفقودالاثر شد.

چند روز پیش در مراسم یادواره شهید ابراهیم هادی که در تالار وحدت برگزار شد، صوتی از این شهید به خواهرش اهدا شد. این صوت که به صورت اتفاقی نزد یکی از ورزشکاران پیشکسوت به نام برادر رضا صفوی بود، پس از ۳۵ سال توسط سردار نظیفی در این مراسم رونمایی شد. گفتنی است، این صدای شهید ابراهیم هادی یک شب قبل از عملیات و پنج روز قبل از شهادت، ضبط شده که با دوستانش عهد شفاعت می‌بندند.

در ادامه می‌توانید این صوت را در قالب ویدئو مشاهده کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !