رییس جمهوری وارد شهرستان بندرلنگه هرمزگان شد


رییس جمهوری وارد شهرستان بندرلنگه هرمزگان شد

بندرعباس- ایرنا- حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در نخستین برنامه کاری خود در سفر دو روزه به استان هرمزگان ، دقایقی پیش وارد فرودگاه شهرستان بندرلنگه در غرب این استان شد.

به گزارش ایرنا، دکتر حسن روحانی صبح یکشنبه هنگام ورود به بندرلنگه مورد استقبال استاندار هرمزگان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی قرار گرفت.
رییس جمهوری که وزرای نفت، اطلاعات، نیرو ، کشور و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وی را همراهی می کنند پس از ورود به فرودگاه، راهی محل سخنرانی شد و در طول مسیر مورد استقبال گرم و پرشور مردم بندرلنگه که از ساعت ها قبل چشم انتظارش بودند، قرار گرفت.
طبق برنامه اعلام شده، دیدار مردمی در ورزشگاه تختی بندرلنگه، بهره برداری از مرحله سوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و ارتقای توسعه کمیت و کیفیت پالایش نفت بندرعباس، شرکت در نشست شورای اداری هرمزگان در یکشنبه شب از برنامه های سفر رییس جمهوری به استان هرمزگان است.
روز دوم سفر رییس جمهوری به هرمزگان نیز با بهره برداری از طرح های نیروی دریایی و به آب اندازی زیر دریایی آغاز می شود.
همچنین بهره برداری از طرح های ویدئو کنفرانسی جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی در روز دوشنبه با حضور رییس جمهوری انجام می شود.
40 طرح اقتصادی با اعتبار 60 هزار میلیارد ریال در سفر 2 روزه رییس جمهوری (28 و 29 بهمن ماه جاری) در هرمزگان به بهره برداری می رسد.
این طرح ها در حوزه پالایش نفت ستاره خلیج فارس، نفت بندرعباس، نیروی دریایی ارتش، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آبخیزداری، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس است.
شهرستان بندرلنگه در 220 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/6048

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید