گوشی انعطاف پذیر TCL تبدیل به ساعت هوشمند می شود!


رسانه کلیک – شرکت TCL در حال کار روی گوشی های انعطاف پذیر است. گوشی انعطاف پذیر TCL می تواند به عنوان اسمارت واچ نیز مورد استفاده قرار بگیرد. امسال علاوه بر گوشی های مجهز به شبکه ارتباطی 5G، گوشی های انعطاف پذیر نیز وارد بازار می شوند. به تازگی شرکت TCL خبر از حضور خود […] نوشته گوشی انعطاف پذیر TCL تبدیل به ساعت هوشمند می شود! اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – شرکت TCL در حال کار روی گوشی های انعطاف پذیر است. گوشی انعطاف پذیر TCL می تواند به عنوان اسمارت واچ نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

امسال علاوه بر گوشی های مجهز به شبکه ارتباطی 5G، گوشی های انعطاف پذیر نیز وارد بازار می شوند. به تازگی شرکت TCL خبر از حضور خود در این بخش از بازار داده است.

این برند سازنده تلویزیون های اقتصادی محسوب می شود؛ با این حال با برندهای بلک بری و آلکاتل در بازار گوشی های هوشمند نیز حضور دارد.

این شرکت در حال توسعه 5 محصول مجهز به صفحه نمایش منعطف است. درمیان این محصولات 2 تبلت، 2 گوشی هوشمند و یک گوشی انعطاف پذیر با قابلیت تبدیل شدن به ساعت هوشمند قرار دارد.

جذاب ترین محصول، گوشی انعطاف پذیر TCL با امکان تبدیل شدن به اسمارت واچ است. این دستگاه از یک صفحه نمایش کشیده بهره می برد که از طراحی کاملا متفاوتی در مقایسه با محصولات رقیب بهره می برد.

گوشی های انعطاف پذیر قیمت بسیار بالایی خواهند داشت، در همین راستا توسعه محصولاتی که بتوان آن را تبدیل به دستگاه های دیگر کرد می تواند برای کاربران جذابیت بالایی داشته باشد.

گوشی انعطاف پذیر TCL تبدیل به ساعت هوشمند می شود!

شرکت TCL در ماه گذشته به وب‌سایت CNET اعلام کرده بود که اولین دستگاه منعطف خود را در سال 2020 روانه بازار می کند. در حال حاضر نمی دانیم این شرکت تصمیم گرفته کدام یک از محصولات گفته شده را معرفی کند.

مدیر بازاریابی جهانی TCL اعلام کرده این محصول تنها یک گوشی هوشمند نخواهد بود. این فناوری در دیگر محصولات این کمپانی نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

در حال حاضر اکثر سازندگان گوشی های اندرویدی در حال توسعه محصولات انعطاف پذیر هستند. سامسونگ در تاریخ 20 فوریه قصد دارد از اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود رونمایی کند. در حال حاضر نام نهایی این دستگاه مشخص نشده است.

Source: cnet

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی