سلفی امیر کویت با دختر مشهور+عکس


سلفی امیر کویت با دختر مشهور+عکس

رکنا: امیر کویت با یک دختر معروف سرطانی سلفی گرفت.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، امیر کویت (صباح احمد الصباح) از شیماء العیدی، معروفترین دختری که با سرطان مبارزه می‌کند در قصر (بیان) در استان (حولی) استقبال کرد.

شیماء العیدی در حساب توییتر خود نوشت که یک ساعت و بیست دقیقه را با امیر کویت در قصر بیان سپری و لقب سفیر اقدامات بشر دوستانه جوانان جهان عرب را از آن خود کرد.

امیر کویت در این دیدار تأکید کرده که دائماً برای این دختر مبتلا به سرطان دعا می‌کند و شیماء نیز سلفی خود با امیر کویت را گرانبهاترین سلفی جهان توصیف کرده است.

شیماء العیدی این یک ساعت را با همه عمرش برابر دانست و آن را گفتگویی زیبا با لطیف‌ترین احساسات و آمیخته‌ای از تواضع و مهربانی توصیف کرد.

شیماء العیدی بیش از دوسال است که به بیماری سرطان مبتلا شده و بیماری او تا حدی پیشرفت کرده که بیمارستانی در آمریکا او را نپذیرفته، زیرا بنا به گزارش‌های پزشکی بیماری او از مرحله درمان عبور کرده است.

او شهرت خود را از طریق فضای مجازی به دست آورده و همواره برای مبتلایان به سرطان امیدآفرینی می‌کند و زندگی روزمره و مبارزاتش با سرطان را با مردم به اشتراک می‌گذارد.

او تا به حال نوع سرطانی که به آن مبتلا شده را مشخص نکرده است. گفتنی است که او نخستین پروژه کلاه گیس‌های رایگان برای کودکان مبتلا به سرطان را راه اندازی کرده و در زمینه اهدای سلول‌های بنیادی به کودکان سرطانی در ایالات متحده آمریکا فعال است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سلفی امیر کویت با دختر مشهور+عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟