دانلود سریال The 100 صد با دوبله فارسی

دانلود سریال صد The 100 دوبله ، دانلود کامل سریال صد دوبله ، دانلود سریال صد , دانلود سریال The 100 , دانلود سریال The 100 دوبله فارسی , دانلود سریال خارجی , دانلود سریال

فصل اول قسمت 1 تا 3 اضافه شد

کیفیت Full HD 1080p – HD 720p – سانسور شده + پخش آنلاین

دانلود سریال The 100 صد با دوبله فارسی

دانلود سریال صد The 100

این سریال دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: سریال صد The 100

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 7.8/10

مخاطب: تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

محصول: آمریکا دانلود سریال صد

موضوع: درام | علمی و تخیلی | معمایی

کارگردانان : Jason Rothenberg

ستارگان : Bob Morley, Eliza Taylor, Paige Turco

زبان: فارسی (دوبله)

مدت زمان: هر قسمت میانگین 55 دقیقه

سال تولید: 2014

تاریخ انتشار: 2019

درباره سریال:

۱۰۰ نفر (به انگلیسی: The 100) سریال تلویزیونی در گونه درام تخیلی پسارستاخیزی است که در فصل تلویزیونی ۲۰۱۳–۲۰۱۴ از شبکه سی‌دبلیو پخش آن شروع شد.این مجموعه بر اساس کتابی با همین نام ساخته شده‌است. ۱۰۰ نفر قرار بود بعد از سریال پیکان، از ۹ مارس ۲۰۱۴ پخش شود. همچنین پخش این مجموعه از شبکه E4 بریتانیا تأیید شده بود.

در تاریخ ۸ می ۲۰۱۴، سی‌دَبلیو ساخت فصل دوم این مجموعه را تأیید کرد و در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۱۵ فصل دوم این مجموعه به پایان رسید. قسمت آخر فصل دوم با نمره ۹٫٣ بهترین امتیاز را در میان تمام قسمت‌های سریال دارد. و فصل سوم نیز از ۲۰۱۶ شروع به پخش کرده‌است. شروع پخش فصل چهارم این سریال از سال ۲۰۱٧ آغاز و در همین سال به پایان رسید. قسمت آخر این فصل تحت عنوان «پرایم فایا» در بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها نمره ۹٫٣ را کسب کرده‌است.

داستان سریال:
زمین بعد از انفجار های هسته ای خالی از سکنه شده و ایستگاه هایی ساخته شده که بازماندگان این انفجار در آن زندگی می کنند ، نسل بشر را ادامه می دهند تا پس از 100 سال که زمین از تشعشعات هسته ای پاک شد ، آنها را به زمین باز می گردانند تا شروع تازه ای داشته باشند.ولی بعد از گذشت 97 سال ایستگاه فضایی به دلیل کمبود منابع اکسیژن با بحران جدی روبرو می شود و شورای هدایتگر این ایستگاه تصمیم می گیرند تا زندانیان و مجرمان این ایستگاه را به زمین بفرستند تا از علایم حیاتی و پایداری زمین اطلاعات دریافت نماید؛اما با این توصیف که زمین دیگر زمین گذشته نیست و عده ای غریبه پا بر روی این سیاره می گذارند و…


راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .