مراسم معارفه محسن خلیلی برگزار شد


مراسم معارفه محسن خلیلی برگزار شد

پرسپولیس نیوز : مراسم معارفه سرپرست جدید تیم فوتبال پرسپولیس امشب با حضور سرپرست این باشگاه برگزار شد. مراسم معارفه محسن خلیلی سرپرست جدید تیم فوتبال پرسپولیس امشب در هتل اوین برگزار شد. ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس در این مراسم خلیلی را به مربیان و بازیکنان این تیم به عنوان سرپرست جدید معرفی کرد. سرپرست باشگاه بعد از جلسه فنی برانکو...

مراسم معارفه محسن خلیلی برگزار شد
مراسم معارفه محسن خلیلی برگزار شد

پرسپولیس نیوز : مراسم معارفه سرپرست جدید تیم فوتبال پرسپولیس امشب با حضور سرپرست این باشگاه برگزار شد.

مراسم معارفه محسن خلیلی سرپرست جدید تیم فوتبال پرسپولیس امشب در هتل اوین برگزار شد.

ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس در این مراسم خلیلی را به مربیان و بازیکنان این تیم به عنوان سرپرست جدید معرفی کرد.

سرپرست باشگاه بعد از جلسه فنی برانکو ایوانکوویچ با بازیکنانش، در جلسه‌ای با اعضای تیم حاضر شد تا مراسم رسمی معارفه محسن خلیلی به عنوان مدیر جدید تیم برگزار شود.

عرب در صحبت‌های خود با اشاره به اینکه خلیلی با عنوان آقای گلی در پرسپولیس و افتخار قهرمانی با سرخپوشان‌، نیاز به معرفی ندارد، ضمن تقدیر از تلاش‌های مصطفی قنبرپور در این سمت‌، ابراز امیدواری کرد خلیلی به عنوان فوتبالیستی تحصیلکرده، با توجه به آشنایی با فضای تیم و فوتبال ایران، سابقه سرپرستی تیم در لیگ برتر با تیم نفت تهران و جایگاهی که نزد هواداران دارد، در انجام وظایف خود موفق باشد.

وی ایجاد ارتباط بیشتر بین تیم و باشگاه برای هماهنگی بیشتر و همچنین پیگیری مسایل مربوط به تیم را از جمله وظایف مهم مدیریت تیم توصیف کرد.

ایرج عرب همچنین ابراز امیدواری کرد، سرخپوشان مانند همیشه با بازی متعصبانه و برتری جویانه‌ای که خواهند داشت با یاری خدا و حمایت هواداران در سایه تدابیر کادر فنی در جام حذفی موفق ظاهر شده و در بازی‌های لیگ امتیازهای لازم را جمع‌آوری کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا از ساعت ۱۷:۱۵دقیقه به مصاف پدیده شهر خودرو خواهد رفت و برنده این بازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در اصفهان با سپاهان دیدار خواهد کرد.

مراسم معارفه محسن خلیلی برگزار شد

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !