درگیری میان طالبان و نیروهای امنیتی در فاریاب بیش از 30 کشته و زخمی بجا گذاشت


ارتش افغانستان در شمال از کشته شدن 17 جنگجوی طالب و 3 سرباز پولیس محلی در نبرد دیشب در ولسوالی قیصار ولایت فاریاب خبر می دهد. قول اردوی 209 شاهین با نشر یک اعلامیه گفته است که بر اثر درگیری دیشب میان نیروهای امنیتی و طالبان در قریه ارکلیک ولسوالی قیصار ولایت فاریاب به شمول مولوی عصمت “عصمتیار” یک تن از فرماندهان مطرح و محوری طالبان 17...

درگیری میان طالبان و نیروهای امنیتی در فاریاب بیش از 30 کشته و زخمی بجا گذاشت

ارتش افغانستان در شمال از کشته شدن ۱۷ جنگجوی طالب و ۳ سرباز پولیس محلی در نبرد دیشب در ولسوالی قیصار ولایت فاریاب خبر می دهد.

قول اردوی ۲۰۹ شاهین با نشر یک اعلامیه گفته است که بر اثر درگیری دیشب میان نیروهای امنیتی و طالبان در قریه ارکلیک ولسوالی قیصار ولایت فاریاب به شمول مولوی عصمت “عصمتیار” یک تن از فرماندهان مطرح و محوری طالبان ۱۷ جنگجوی طالب کشته و ۸ تن دیگر شان شدیداً زخمی شده اند.

اعلامیه می افزیاد: ”متاسفانه در این درگیری ها سه تن از منسوبین پولیس محلی نیز جام شهادت نوشیدن وچهار تن دیگر مجروح گردیدند. “

مخالفان مسلح دولت تا کنون در این مورد چیزی نه گفته اند.

ولایت فاریاب در شمال افغانستان یکی از جمله ولایت‌های نا امن کشور به حساب می آید اما در سال های اخیر نا امنی ها به شماری ولسوالی های این ولایت به شدت گسترش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرماندار گناوه درباره شنیده شدن صدای انفجار در این شهر: مربوط به انفجار معدن سنگ کوه بی...