اقامت در کاخ شاه شاهان ایالت راجستان هند


اقامت در کاخ شاه شاهان ایالت راجستان هند

کاخ دریاچه تاج نام هتل پنج ستاره مجللی در مرکز دریاچه پچولا است که در قرن هجدهم به‌دست شاهزاده جوان شهر اودی‌پور راجستان هند ساخته شده است.

کاخ دریاچه تاج، سازه‌ای مرمری است که سال ۱۷۴۶ به‌ دستور شاهزاده جوان، ماهارانا جگات سنگ دوم ادوی‌پور در مرکز دریاچه پیچولا در ایالت راجستان ساخته شده است. ماهارانا در زبان هندی به‌معنی «شاه شاهان» است.

این کاخ بعدها به هتل پنج ستاره‌ای با ۶۵ اتاق مجلل و ۱۸ سوییت بزرگ تبدیل شد. اما این هتل از زمانی که فیلم اختاپوسی از سری فیلم‌های جیمز باند محصول ۱۹۸۳ در آن فیلمبرداری شد شهرت جهانی یافت و امروزه بسیاری از گردشگران بین‌المللی طرفدار مجموعه فیلم‌های جیمز باند با هدف دیدن لوکیشن فیلم اختاپوسی در این هتل اقامت می‌کنند و می‌توانند در اینجا از تماشای این فیلم لذت ببرند.

برای مثال، یکی از کاربران بوکینگ در این وبگاه رزرو هتل درباره هتل کاخ دریاچه تاج نوشته است: «این سازه بسیار شگفت‌انگیز و تمیز است اما مهم‌ترین نقطه قوت آن، پرنسل هتل است. همه پرسنل با دقت بالایی به نیازهای شما توجه می‌کنند. زمانی‌که ما به این هتل رسیدیم درخواست کردیم فیلم اختناپوسی را تماشا کنیم و آنها علاوه‌بر اینکه فیلم را برای ما به نمایش گذاشتند برایمان پاپ‌کورن و پپسی هم آوردند.»

چمدان

2121

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!