رندرهای فاش شده از سامسونگ گلکسی A50 وجود دوربین سه‌گانه را تائید می‌کند +عکس


رندرهای فاش شده از سامسونگ گلکسی A50 وجود دوربین سه‌گانه را تائید می‌کند +عکس

به تازگی یک رندر جدید از گوشی سامسونگ گلکسی A50 منتشر شده که وجود دوربین سه‌گانه و ناچ مینیمالیستی در این دستگاه را تأیید می‌کند.

رندرهای فاش شده از سامسونگ گلکسی A50 وجود دوربین سه‌گانه را تائید می‌کند +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است سامسونگ با ارائه گوشی‌های سری A بازار میان‌رده‌ها را نیز در دست گرفته است. این شرکت با ارائه بهترین کیفیت‌ها جایگاه خود را در بین رقبای هم‌رده خود تعیین کرده است. در این بین شایعاتی از جدیدترین عضو این خانواده در فضای مجازی منتشر شده است. نام این عضو جدید گلکسی A50 است.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی A50 گران‌قیمت‌ترین عضو این خانواده باشد. البته این مسئله تنها یک حدس بر مبنای مشخصات فاش شده از این گوشی است. جدیدترین تصاویر این گوشی به تازگی در فضای مجازی منتشر شده که آن را از سه زاویه روبرو پشت و زیر نشان می‌دهد. این تصاویر به ما نشان می‌دهد از لحاظ ظاهری این گوشی در جهان واقعی چگونه خواهد بود.

رندر مطبوعاتی گلکسی A50 که به تازگی توسط PriceKart منتشر شده، یک تصویر خوب از این دستگاه به طرفداران سامسونگ نشان می‌دهد. این گوشی میان‌رده به دلیل داشتن حاشیه‌های نازک و ناچ مینیمالیستی، استایل جذابی دارد. ناچ این گوشی به گونه‌ای طراحی شده که حتی کسانی که از این طراحی خوششان نمی‌آیند هم اذیت نشود.

رندرهای فاش شده از سامسونگ گلکسی A50 وجود دوربین سه‌گانه را تائید می‌کند +عکس

این ناچ مینیمال به اصطلاح قطره‌ای بخشی از یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۴ اینچی Infinity U Super AMOLED است و به یک دوربین جلو ۲۵ مگاپیکسلی امکان ثبت تصاویر سلفی خیره‌کننده از کاربر را می‌دهد.

در پشت این گوشی هم می‌توان طراحی دوربین سه‌گانه را مشاهده کرد که همانند گلکسی A9 به صورت عمودی قرار دارد. فلش ال‌ای‌دی کوچک این دستگاه بخشی از طراحی دوربین نیست اما دقیقاً زیر دوربین سه‌گانه قرار دارد.

این تصویر تأیید می‌کند که گلکسی A50 دارای سنسور اثرانگشت در صفحه نمایش است و همچنین از هر دو قابلیت یواس‌بی Type-C و جک ۳.۵mm صوتی پشتیبانی می‌کند. یک بلندگو نیز در قسمت پایین این گوشی همراه با یک میکروفون کوچک قابل مشاهده است.

گوشی گلکسی A50 با دو گوشی میان‌رده دیگر یعنی A30 و A10 در نیمه اول سال رونمایی می‌شود اما پیش از رونمایی جهانی این میان رده‌ها، سامسونگ از پرچمدار خود در رویداد ۲۰ فوریه رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد

انتهای پیام/

مشخصات گلکسی A50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد