درود بر اصغر ، آفرین بر صادق / گلریزانی به وسعت عشق


درود بر  اصغر   ، آفرین بر  صادق  / گلریزانی به وسعت عشق

به گزارش فرتاک ورزشی،

رضا میرزاییان؛ حس نوع دوستی در نزد ایرانی ها قدمتی دیرینه دارد و نباید در مقبولیت این حرکت که در ریشه در اعتقادات و باورهای عمیق ما دارد ، تردید کرد.

اصولا احسان ، نیکو کاری و اقداماتی از این دست با آموزه های فرهنگی ایران زمین همسو بوده که یک نمونه بارز آن ، آوازه جهانی میهمان دوستی ایرانی ها است که متاثر از بیداری وجدان در این گروه از هموطنان است.

باری ، در یک حرکت قابل ستایش شاهد و ناظر تجلیل از یک مرد تلاشگر در عرصه فوتبال بودیم . مر دی که دیرزمانی در مستطیل سبز امجدیه همراه با تیم هایی چون نادر ، شعاع ، عقاب و دارایی خودنمایی می کرد اما هیچگاه به حقش نرسید .

با این حال هیچگاه از دنیای توپ گرد فاصله نگرفت و در نقش یک فرد تلاشگر در ورزشگاه پیر پایتخت و در هیات فوتبال استان تهران فعالیت کرده تا جاییکه خرد و کلان و پیروجوان از او بعنوان یک مرد زحمتکش و بی ریا یاد می کنند.

اصغر میرزاعراقی را می گوییم ، همان رفیق شفیق زنده یاد اکبر قاسمی. اکبر از میان ما کوچ کرد و رفت اما اصغر ماند و یک دنیا عشق و عاطفه.

اصغرآقای ما شاید استطاعت مالی نداشته باشد اما دلش دریایی از مهر و محبت است و تجربه ای دارد گرانسنگ و بی مانند.

تاجایی که می دانیم او متولد 1321 است و در تیم نادر همبازی زنده یاد ناصر حجازی و مجید حلوایی بود و شاگرد ممتاز استاد نادر لطیفی . در عقاب هم با اکبر مالکی ، فریبرز اسماعیلی ، حمید امینی خواه و...هم تیمی بود و خلاصه اینکه چهره ای شناخته شده در فوتبال کلانشهر تهران بشمار می رود.

برای نکوداشت این مرد بی ادعا و تلاشگر جمعی از دوستان به سرکردگی دوست خوبمان" صادق درودگر" یک دورهمی کوچک اما ماندگار و آکنده از عشق وترتیب یافت که در نوع خود می تواند الگو باشد . از یاد نبریم رایزنی " علی اصغر مانوسی فر" رفیق گرانمایه نیز در برپایی این نشست صمیمی موثر بود.

اشتباه نشود ، این دوست خدوم اصلا نیازی به احسان و اینجور امور ندارد و مراد دوستان این بود که از تلاش های صادقانه اصغر عزیز قدردانی کنند .

یادمان باشد قدردانی و تجلیل از زحمتکشان جامعه همانند کاسبرگ یک گل است که در بر قراری و رشد گل نقش بی بدیلی دارد .

مهدی دادرس ، احمد جانعلی ، علی خسروی ، فرشاد ماجدی ، رضا میرزاییان ، رحیم یوسفی ، ابراهیم شادمهر ، ناصر شیردل ،محمدرضا میرحسینی ،عبدالرضا امرالله، بهمن خدا کرم ، سیامک محمد بیگی و....نیر در این مراسم گل ریزان حضور داشتند و خلاصه اینکه با ذکر خاطرات رنگارنگ " میرزاعراقی" را غرق در شادی وشعف کردند .

اما دست آخر :"" آن ‌کس که شهامت انجام کارهای شایسته دارد، انسان است.ویلیام شکسپیر""

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا