دفترچه راهنمای گلکسی A50 ، موقعیت حسگر اثر انگشت گوشی را تایید می‌کند


دفترچه راهنمای گلکسی A50 ، موقعیت حسگر اثر انگشت گوشی را تایید می‌کند

با انتشار دفترچه راهنمای گلکسی A50 سامسونگ، وجود سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر این گوشی تایید شد. گلکسی ای 50 نخستین محصول میان رده کمپانی کره‌ای است که به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای تجهیز می‌شود. در دفترچه راهنمای گلکسی A50 به برخی از مشخصات فنی گوشی هم اشاره شده است که در تناسب... نوشته دفترچه راهنمای گلکسی A50 ، موقعیت حسگر اثر انگشت گوشی...

با انتشار دفترچه راهنمای گلکسی A50 سامسونگ، وجود سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر این گوشی تایید شد. گلکسی ای ۵۰ نخستین محصول میان رده کمپانی کره‌ای است که به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای تجهیز می‌شود.

در دفترچه راهنمای گلکسی A50 به برخی از مشخصات فنی گوشی هم اشاره شده است که در تناسب با اطلاعات درز کرده‌ی پیشین هستند. بر این اساس، نمایشگر 6.4 اینچی دستگاه از نوع Infinity-U (با ناچ قطره‌ای) خواهد بود و از رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل پشتیبانی می‌کند. باتری آن نیز با ظرفیت 4000mAh ساعت توصیف شده است.

به نظر می‌رسد سامسونگ باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی را در سایر مدل‌های جدید سری A نیز به‌کارگیری خواهد کرد؛ از جمله گوشی رده ابتدایی گلکسی A10 که یکی از 9 مدل قابل عرضه در نیمه نخست سال 2019 محسوب می‌شود.

دیگر نکته قابل ذکر، وجود دوربین سه‌گانه در پنل پشتی دستگاه است. این مجموعه متشکل از دوربین اصلی 25 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F1.7، دوربین عمقی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F2.2 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز اولترا-واید و گشودگی F2.4 خواهد بود.

دفترچه راهنمای گلکسی A50 ، موقعیت حسگر اثر انگشت گوشی را تایید می‌کند

سامسونگ گلکسی ای 50 از تراشه اگزینوس 9610 قدرت می‌گیرد و به صورت پیش فرض، با سیستم عامل اندروید 9 پای کار می‌کند. بهره‌مندی از دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی، 4 یا 6 گیگ حافظه رم، 64 یا 128 گیگ حافظه داخلی و دو سیم کارته بودن، از دیگر ویژگی‌های این گوشی میان رده به شمار می‌روند.

همچنین دفترچه راهنمای گلکسی A50 به قابلیت‌های NFC و MST هم اشاره دارد که به معنای پشتیبانی دستگاه از سیستم پرداخت سامسونگ (Samsung Pay) در برخی کشورها است.

با توجه به وزن 166 گرمی و ابعاد این گوشی، باید گفت که اندکی سبک‌تر و کوچک‌تر از مدل 2018 گلکسی A7 خواهد بود؛ آن هم در حالی که نمایشگر Infinity-U گلکسی A50 به دلیل کم حاشیه‌تر بودن، 0.4 اینچ بزرگ‌تر است.

اطلاعات موجود در دفترچه راهنمای گلکسی A50

دفترچه راهنمای گلکسی A50 ، موقعیت حسگر اثر انگشت گوشی را تایید می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق