چه حقی دارید که ملت ایران را به گرسنگی بکشانید؟! | ویدئو


چه حقی دارید که ملت ایران را به گرسنگی بکشانید؟! | ویدئو

دولت آمریکا رسما اعلام می کند که ما برنامه تغییر رژیم نداریم ولی در عمل تمام تحریکات لازم را انجام می دهد...

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، گرچه مقامات آمریکایی همواره ادعا می کنند که به دنبال تغییر حکومت در ایران نیستند اما به عقیده کارشناسان و صاحبنظران، عملکرد دولت ترامپ غیر از این را ثابت می کند.

سعید قاسمی نژاد، که از حامیان دخالت آمریکا برای سرنگونی جمهوری اسلامی است، در گفتگو با بی بی سی فارسی، با رد این نظر گفت: «هدف دولت آمریکا این است که جمهوری اسلامی به یک دولت نرمال(سرسپرده) تبدیل شود. در این مسیر جمهوری اسلامی را تحت فشار قرا می دهد و تحت این فشار طبیعتا برای مردم ایران و مخالفان جمهوری اسلامی، این فرصت مهیا می شود که خودشان رژیم را تغییر بدهند.»

در واکنش به این سخنان قاسمی نژاد، پیروز مجتهد زاده، دیگر کارشناس بی بی سی گفت: « اگر ما قبول بکنیم که ایالات متحده آمریکا به این شکل فکر می کند، باید بگوییم بسیار بچه گانه فکر می کند که مردم را به گرسنگی بکشاند تا مردم رژیم را عوض بکنند. آقای پومپئو گفته مردم را گرسنگی می دهیم تا جمهوری اسلامی را بگیرند و تحویل ما بدهند...حرف های بچه گانه زده می شود و تبلیغات در سطح عوام صورت می گیرد.»

مجتهد زاده در ادامه با تکرار سخنان پومپئو تاکید کرد: «دولت آمریکا رسما اعلام می کند که ما برنامه تغییر رژیم نداریم ولی در عمل تمام تحریکات لازم را انجام می دهد. آنچه که به من ربط دارد این است که چرا ملت ایران را به گرسنگی می کشانند؛ شما چه حقی دارید که ملتی را به گرسنگی بکشانید.»

فیلم

106

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس