قبل از خرید جیلی gc6 اکسلنت نیوفیس با رقبای آن آشنا شوید


قبل از خرید جیلی gc6 اکسلنت نیوفیس با رقبای آن آشنا شوید

احتمالاً درنتیجه بررسی سایت‌های مختلف و توصیه آشنایان تصمیم به خرید جیلی gc6 اکسلنت نیوفیس گرفته‌اید. اما وقتی‌که بازار را بررسی...

احتمالاً درنتیجه بررسی سایت‌های مختلف و توصیه آشنایان تصمیم به خرید جیلی gc6 اکسلنت نیوفیس گرفته‌اید. اما وقتی‌که بازار را بررسی می‌کنید و مشخصات فنی این خودروی چینی را مطالعه می‌کنید، متوجه می‌شوید که خصوصیات آن به سه خودروی بسترن B30، ام وی‌ام ۵۵۰، و همچنین جک جی ۴ شباهت زیادی دارد. در مورد قیمت جیلی gc6 اکسلنت نیوفیس نیز همین وضعیت وجود دارد و این سه ماشین از رقبای اصلی آن هستند.

بنابراین قبل از اینکه برای خرید جیلی gc6 اکسلنت نیوفیس اقدام کنید، اجازه دهید که این سه خودرو را بررسی کنیم و تصمیم نهایی را به شما واگذار کنیم.

قبل از خرید جیلی gc6 اکسلنت نیوفیس با رقبای آن آشنا شوید

مقایسه قیمت خودروها با قیمت خرید جیلی gc6 اکسلنت نیوفیس

اگر معیار قضاوت خود را مقایسه قیمت این سه مدل خودرو با قیمت جیلی gc6 اکسلنت نیوفیس قرار دهیم متوجه می‌شویم که تفاوت چندانی ازلحاظ قیمتی با همدیگر ندارند. در بازار، قیمت خودروی ام‎وی‎ام ۵۵۰ بین ۹۵ تا ۱۰۵ میلیون تومان متغیر است. در مورد جک جی فور وب‌سایت‌های مختلف قیمت را بین ۹۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان ذکر کرده‌اند و همین وضعیت در مورد بسترن B30 هم وجود دارد و قیمت آن ۱۰۳ میلیون تومان گزارش‌شده است. قیمت جیلی نیوفیس در بازار حدود ۹۸ میلیون تومان گزارش‌شده است که ممکن است با اختلاف یک یا دو میلیون در قسمت‌های مختلف به فروش برسد.

بنابراین ازلحاظ تفاوت قیمتی نمی‌توان مورد خاصی بین این موارد ایجاد کرد و به‌راحتی می‌توانید برای خرید جیلی gc6 اکسلنت نیوفیس اقدام کنید.

مشخصات فنی خودروها

اگر معیار شما برای خرید ‎ وفروش جیلی gc6 اکسلنت نیوفیس مقایسه مشخصات فنی آن با سایر خودروهای مشابه باشد می‌توان ادعا کرد که شما از روش بهتر استفاده می‌کنید. خودروی جیلی gc6 نیوفیس از یک موتور چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ استفاده می‌شود که حجم موتور آن ۱.۵ لیتر است. این موضوع نشان می‌دهد که توان موتور برای حرکت با سرعت‌های مختلف محدود نیست. توان موتور ۱۵۰ اسب بخار است و حداکثر گشتاور آن ۱۴۶ نیوتن متر است. بنابراین حداکثر سرعت خودرو حدود ۱۷۰ کیلومتر برآورد می‌شود.

خودروی بسترن b30 متأسفانه یکی از خودروهای کند بازار محسوب می‌شود که شدت آن به نسبت به سایر خودروها کمتر است. البته این می‌تواند برای یک خودروی خانوادگی مناسب باشد. در این خودرو از یک موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ استفاده می‌شود که حجم موتور آن ۱.۶ لیتر است. این حجم موتور و طراحی آن می‌تواند حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار برای ماشین تولید کند. نکته جالب درمرد این خودرو این است که گیربکس ۶ سرعته و تنوع بالاتری در فراهم آوردن سرعت دارد.

قبل از خرید جیلی gc6 اکسلنت نیوفیس با رقبای آن آشنا شوید

همچنان برای خرید جیلی gc6 اکسلنت نیوفیس صبر کنید و اجازه دهید که آن را با ام‎وی‎ام ۵۵۰ هم مقایسه کنیم. در ام‎وی‎ام ۵۵۰ از یک موتور ۲ لیتری استفاده می‌شود که چهار سیلندر داشته و قابلیت تولید نیروی معادل با ۱۳۹ اسب بخار دارد. گشتاور این موتور می‌تواند به ۱۸۲ نیوتن متر برسد پس احتمالاً متوجه خواهید شد که عملکرد آن نسبت به خودروی جیلی در این مورد بهتر است. البته گیربکس استفاده‌شده در خودروی ام‎وی‎ام سنگین‌تر بوده و احتمالاً این موضوع می‌تواند برای آن یک چالش محسوب شود.

قبل از خرید جیلی gc6 اکسلنت نیوفیس با رقبای آن آشنا شوید

خودروی جک جی ۴ یکی دیگر از رقبای این ماشین در بازار محسوب می‌شود که ویژگی‌های فنی آنها هم بسیار به هم شبیه است. جالب است بدانید که حجم موتور این خودرو نیز ۱.۵ لیتر است و توان خروجی آن ۱۰۳ اسب بخار برآورد می‌شود. حداکثر گشتاور در این خودرو ۱۴۶ نیوتن متر است و می‌تواند با سرعتی حدود ۱۸۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند. این خودرو دارای یک باک با ظرفیت ۴۵ لیتر بوده و مصرف سوخت ۶.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برآورد می‌شود.

باید قبول کنیم که خریدوفروش جیلی gc6 اکسلنت نیوفیس در بازار طرفداران زیادی دارد، اما درهرصورت خرید خودرو یک امر سلیقه‌ای بوده و افراد ممکن است که انتظارات متفاوتی از خودروی خود داشته باشند. درهرصورت تجربه رانندگی شما با خودروهای مختلف و همچنین میزان اعتماد شما به برندهای بازار تعیین می‌کند که به سراغ کدام گزینه بروید. بررسی‌های ما بر روی این خودروها نشان می‌دهد که تفاوت چشمگیری بین آن‌ها وجود ندارد.

خوشبختانه نمونه‌های مختلف نو و کارکرده این شهاب خودرو در سایت دیوار مرجع خرید و فروش خودرو موجود است و شما با مراجعه به آن می‌توان قیمت جیلی gc6 اکسلنت نیوفیس یا هر مدل دیگر را به‌دست بیاورید.

منبع: ویرلن

این محتوا تبلیغاتی است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !