کشف انبار بزرگ تسلیحات آمریکایی و اسرائیلی تروریست‌ها در سوریه


کشف انبار بزرگ تسلیحات آمریکایی و اسرائیلی تروریست‌ها در سوریه

نیرو‌های امنیتی سوریه مقادیر زیادی تسلیحات آمریکایی و اسرائیلی شامل ده‌ها هزار فشنگ، موشک، دستگاه‌های ارتباطی و گلوله‌های خمپاره متعلق به تروریست‌ها را کشف کردند.

کشف انبار بزرگ تسلیحات آمریکایی و اسرائیلی تروریست‌ها در سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نیرو‌های امنیتی سوریه مقادیر زیادی تسلیحات آمریکایی و اسرائیلی کشف کردند که در اختیار تروریست‌ها قرار گرفته بود.

دستگاه‌های امنیتی سوریه مقادیر زیادی تسلیحات و مهمات در ریف دمشق را کشف و ضبط کردند. ده‌ها هزار فشنگ، موشک‌های متعدد، دستگاه‌های ارتباطی و گلوله‌های خمپاره که برخی از آن‌ها ساخت اسرائیل است در عملیات امنیتی اخیر کشف شد.

یکی از نیرو‌های امنیتی سوری گفت این تسلیحات در انبار‌های زیر زمینی پنهان شده بود. برخی از این تسلیحات در ارتش آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد و راکت‌های ۱۲۸ میلی متری نیز از تسلیحات ارتش اسرائیل است.

نیرو‌های امنیتی سوریه به صورت پی در پی انبار‌های تسلیحاتی تروریست‌ها را کشف می‌کنند این انبار‌ها حاوی مقادیر بسیار زیادی تسلیحات و تجهیزات است و در آن تسلیحات پیشرفته نیز یافت می‌شود و این‌ها نشان می‌دهد که برخی کشور‌های منطقه که حامی گروه‌های مسلح بودند بر روی این گروه‌ها کاملاً حساب باز کرده بودند، اما هم اکنون دیگر خبری از آن نیست.

ماههاست که یگان‌های ارتش سوریه مقادیر زیادی از تسلیحات و حتی دارو‌های اسرائیلی را به نمایش می‌گذارند که تروریست‌ها طی سال‌های گذشته از این تسلیحات و دارو‌ها استفاده می‌کردند. این اطلاعات نشان می‌دهد که هنوز مقادیری تسلیحات باقی است که برای کشف آن تلاش می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟