طارمی علیه تیم باشگاهی ایرانی!


ستاره ایرانی تیم الغرافه امروز در حالی باید رودرروی نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد که پیش از این برخی دیگر از بازیکنان ایرانی چنین مسابقاتی را تجربه کرده اند. نوشته طارمی علیه تیم باشگاهی ایرانی! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

طارمی علیه تیم باشگاهی ایرانی!

طارمی رو در روی ذوب آهن بازی می کند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۳
طارمی علیه تیم باشگاهی ایرانی!

ستاره ایرانی تیم الغرافه امروز در حالی باید رودرروی نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد که پیش از این برخی دیگر از بازیکنان ایرانی چنین مسابقاتی را تجربه کرده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال ذوب آهن نماینده ایران در رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برای حضور در رقابت های مرحله گروهی این دوره، امروز باید از سد تیم الغرافه بگذرد. اما نکته جالب این بازی حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی و ملی پوش در ترکیب تیم الغرافه قطر است به طوری که رسانه های قطری او را مرد اول این دیدار و امید الغرافه برای پیروزی بر ذوب آهن می دانند.

طارمی اما اولین بازیکن ایرانی نیست که مقابل تیم های ایرانی بازی می کند. مجید نامجو مطلق ستاره فوتبال ایران در دهه های شصت و هفتاد در سال ۱۳۶۷ به قطر رفت. او در آن سال در بازی جام باشگاه های آسیا که در تهران برگزار شد مقابل تیم سابقش استقلال در ورزشگاه آزادی بازی کرد و یک گل هم برای السد به ثمر رساند.

اما دیگر بازیکن ایرانی که در رقابت های آسیایی مقابل تیم های ایرانی بازی کرده است رضا شاهرودی است که در جام باشگاه های آسیا در سال ۱۳۷۸ با دالیان چین به تهران آمد و نمایش خوبی هم در بازی حساس و تماشایی دو تیم در ورزشگاه آزادی داشت که در نهایت با پیروزی ۴ بر سه نماینده ایران به پایان رسید.

مرتضی پورعلی گنجی مدافع حال حاضر تیم العربی قطر است که دو فصل و نیم در تیم السد بازی کرد. او در این دوران دو بازی مقابل پرسپولیس و یک بازی در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان برابر استقلال انجام داده است. او هم موفق شده در لیگ قهرمانان آسیا دروازه پرسپولیس نماینده ایران را یک بار باز کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد