حرکت جنجالی و عجیب همسر ایکاردی در استوری اینستاگرامش + عکس


واندا ایکاردی، همسر مائورو ایکاردی، پس از حواشی بسیار به وجود آمده در هفته های اخیر استوری جنجالی را در اینستاگرام خود منتشر کرد. نوشته حرکت جنجالی و عجیب همسر ایکاردی در استوری اینستاگرامش + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حرکت جنجالی و عجیب همسر ایکاردی در استوری اینستاگرامش + عکس

همسر ایکاردی عکس های او را سوزاند!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۸
حرکت جنجالی و عجیب همسر ایکاردی در استوری اینستاگرامش + عکس

واندا ایکاردی، همسر مائورو ایکاردی، پس از حواشی بسیار به وجود آمده در هفته های اخیر استوری جنجالی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

واندا در چند روز اخیر در مرکز توجهات فوتبالی در ایتالیا قرار داشته است. اقدامات او باعث شده تا در نهایت باشگاه اینتر بازوبند کاپیتانی را از ایکاردی بگیرد و آن را به هندانوویچ بسپارد و از همین رو نیز ایکاردی عصبانی شده و در بازی های اخیر، اینتر را همراهی نکرده است. بحث ها در این رابطه بالا گرفته و بسیاری معتقدند که واندا در حال تخریب دوران فوتبالی ایکار‌دی است.

در همین حین، او یک استوری بسیار جنجالی در اینستاگرام خود منتشر کرده است. در این استوری، او عکس های خود در کنار مائورو ایکاردی را در آتش می‌سوزاند که همین استوری شایعات بسیاری در مورد احتمال پایان ازدواج این دو به میان آورده است. در حقیقت برخی معتقدند که ایکا‌ردی از کارها و مصاحبه های واندا به ستوه آمده و رابطه شان را پایان داده است.

اما یک خبرنگار آرژانتینی از راز این اقدام پرده برداشت. او مدعی شد که در ارژانتین رسم است که روز پیش از جشن تولد، عکس های شخص را در آتش می‌سوزانند و با توجه به اینکه امروز تولد ایکاردی است، منتشر شدن چنین ویدیویی یک روز پیش از آن اتفاق عجیبی نیست.

ایکاردی و واندا سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند و حواشی بسیاری نیز در این مدت در کنار یکدیگر سپری کرده اند.

حرکت جنجالی و عجیب همسر ایکاردی در استوری اینستاگرامش + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد