اگر بوگاتی دیوو اسپیدستر ساخته شود…


اگر بوگاتی دیوو اسپیدستر ساخته شود…

بوگاتی برندی است که این روزها تنها یک نوع خودرو تولید نمی‌کند. در سال‌های گذشته تنها ویرون با نسخه‌های گوناگونش تولید می‌شد اما بوگاتی حالا خودروهای شیرون، شیرون اسپورت و دیوو را عرضه می‌کند. خب ساختار همه‌ی این خودروها یکی است اما هنوز هم محصولات متفاوتی به شمار می‌آیند. بوگاتی اوایل این ماه دیگر خودرویی... The post اگر بوگاتی دیوو اسپیدستر...

بوگاتی برندی است که این روزها تنها یک نوع خودرو تولید نمی‌کند. در سال‌های گذشته تنها ویرون با نسخه‌های گوناگونش تولید می‌شد اما بوگاتی حالا خودروهای شیرون، شیرون اسپورت و دیوو را عرضه می‌کند. خب ساختار همه‌ی این خودروها یکی است اما هنوز هم محصولات متفاوتی به شمار می‌آیند. بوگاتی اوایل این ماه دیگر خودرویی سفارشی را برای گرامیداشت 110 سالگی خود به نمایش گذاشت و شایعاتی هم درباره‌ی تولید خودرویی جدید وجود دارد. اگر این خودروساز نسخه‌ی اسپیدستر دیوو را بسازد اوضاع چگونه خواهد بود؟

اگر بوگاتی دیوو اسپیدستر ساخته شود…
جدیدترین خبرها نشان می‌دهند بوگاتی در حال برنامه‌ریزی برای معرفی پروژه‌ای تک دستگاهی با قیمت 18 میلیون دلاری است که احتمالاً در نمایشگاه ژنو معرفی خواهد شد. باور بر این است خودروی جدید بوگاتی مالک دارد و آن‌هم دکتر فردیناند پژ مدیرعامل اسبق گروه فولکس‌واگن می‌باشد. فعلاً همه‌چیز در حد گمانه‌زنی بوده و هیچ‌چیز به‌صورت رسمی تأیید نشده است.

اگر بوگاتی دیوو اسپیدستر ساخته شود…
و این دقیقاً همان چیزی است که وسط هفته‌ی خوبی را می‌سازد. بیایید تصور کنیم یک هایپرکار مبتنی بر شیرون همین دیوو اسپیدستری باشد که طراح صنعتی دنیای خودرو منتشر نموده است. این رندر بدنه‌ی آئرودینامیک گیرایی را به ارمغان آورده و البته طرح خاص اسپیدسترها در بخش پیشرانه نیز به چشم می‌خورد. حتی شکل چراغ‌های جلو نیز با دیووی اصلی تفاوت‌هایی داشته و همین داستان درباره‌ی رکاب‌ها، ورودی‌های هوای جانبی و رینگ‌ها نیز صدق می‌کند.

اگر بوگاتی دیوو اسپیدستر ساخته شود…
این رندر از نظر ما کاملاً شجاعانه طراحی شده و درعین‌حال شگفت‌انگیز است. ما باید دو هفته‌ی دیگر منتظر آغاز به کار نمایشگاه ژنو بمانیم تا ببینیم که آیا شایعات رنگ واقعیت به خود می‌گیرند یا خیر. امیدواریم که این خودرو در صورت تولید همین دیوو اسپیدستر باشد…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!