لیون 0 - 0 بارسلونا؛ تداوم طلسم نتایج ضعیف خارج از خانه مسی و یارانش


لیون 0 - 0 بارسلونا؛ تداوم طلسم نتایج ضعیف خارج از خانه مسی و یارانش

آبی و اناری پوشان از باز کردن دروازه نماینده فرانسه باز ماندند.

آبی و اناری پوشان از باز کردن دروازه نماینده فرانسه باز ماندند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های لیون و بارسلونا از ساعت ۲۳:۳۰ در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در فرانسه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد. بارسا حالا با این نتیجه نتوانسته در ۶ بازی خارج از خانه اخیر خودش در اروپا به پیروزی دست یابد و در ۴ بازی نتوانسته گلی بثمر برساند.

لیون میزبان که بازی را خوب شروع کرده بود در دقیقه ۹ روی پاس دمبله صاحب فرصت خوبی شد اما تراشتگن با یک عکس العمل خوب توانست شوت تریر را مهار کند. نخستین موقعیت بارسا در دقیقه ۱۵ شکل گرفت که شوت محکم راکیتیچ از کنار دروازه با اختلافی اندک به بیرون رفت. مسی تنها لحظتی بعد روی پاس زیبای آلبا در موقعیتی خوب قرار گرفت اما ضربه اش را با بی دقتی به بیرون زد.

لیون در دقیقه ۴۵ روی یک کار تیمی زیبا توانست دفاع بارسا را بهم بریزد اما در نهایت شوت تریر از بالای دروازه به بیرون رفت. بارسا بلافاصله در آن سوی زمین می توانست به گل برسد اما شوت بوسکتس در حالی که می رفت در درون دروازه قرار بگیرد به مدافع لیون خورد و راهی کرنر شد.

نخستین موقعیت جدی نیمه دوم در دقیقه ۵۲ نصیب لیون شد اما شوت زیبای دیپای با فاصله ای اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. سوارز در دقیقه ۶۳ در موقعیت خوبی قرار اما ضربه ضعیفی زد که برگشت داده شد و توپ به خود او رسید اما به جای پاس دادن به مسی تصمیم گرفت بار دیگر شانس خودش را امتحان که ضربه اش به کرنر رفت.

مسی در دقیقه ۶۸ بار دیگر روی پاس خوب آلبا در موقعیت مناسبی قرار گرفت اما این بازیکن نتوانست ضربه دقیقی بزند و توپ به بیرون رفت. بارسا لحظاتی بعد روی پاس آلبا بار دیگر موقعیت خوبی بدست آورد اما این بار سوارز با بی دقتی ضربه اش را به بیرون زد.

آلبا در دقیقه ۷۴ یک بار دیگر توپ را به سوارز در موقعیتی مناسب رساند اما دروازه بان لیون ضربه این بازیکن را به راحتی مهار کرد. سانتر بلند آلبا در دقیقه ۸۶ به مسی رسید و این بازیکن هم توپ را به بوسکتس رساند اما شوت این بازیکن به خوبی توسط دروازه بان حریف دور شد تا این بازی بدون گل تمام شود.

۲۰۳۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی