پیشکسوت استقلال و تمسخر عجیب خرید گرانقیمت شفر


آبی‌پوشان تهرانی با هزار امید و آرزو مهاجم گینه‌ای را در پنجرۀ نقل‌وانتقالات زمستانی به خدمت گرفتند. سعید مراغه‌چیان پیش‌کسوت استقلال ضمن انتقاد از عملکرد این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: نمی‌دانم این اسماعیل گونسالوس را از کجا آورده‌اند. معلوم نیست قبل از اضافه شدن به جمع آبی‌ها چه‌کاره بوده! نوشته پیشکسوت استقلال و تمسخر عجیب خرید گرانقیمت...

پیشکسوت استقلال و تمسخر عجیب خرید گرانقیمت شفر

مراغه‌چیان : با این اضافه‌وزن نمی‌دانم گونکالوس را با چه امیدی به استقلال آورده‌اند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۶:۴۰
پیشکسوت استقلال و تمسخر عجیب خرید گرانقیمت شفر

آبی‌پوشان تهرانی با هزار امید و آرزو مهاجم گینه‌ای را در پنجرۀ نقل‌وانتقالات زمستانی به خدمت گرفتند.
سعید مراغه‌چیان پیش‌کسوت استقلال ضمن انتقاد از عملکرد این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: نمی‌دانم این اسماعیل گونسالوس را از کجا آورده‌اند. معلوم نیست قبل از اضافه شدن به جمع آبی‌ها چه‌کاره بوده!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال تهران در پنجرۀ نقل‌وانتقالات زمستانی پس از جدایی الحاجی گرو، در خط حمله گادوین منشا و اسماعیل گونکالوس مهاجم اهل کشور گینه را به ترکیب خود اضافه کرد.

آبی‌پوشان درخصوص میزان آمادگی منشا با توجه به حضور بلند مدت این بازیکن در لیگ برتر ایران به همراه تیم‌های پیکان و پرسپولیس، نگرانی خاصی ندارند. به نظر می‌رسد گونکالوس هنوز امتحان خود را نزد هواداران پس نداده است.

در راستای همین موضوع سعید مراغه‌چیان پیش‌کسوت استقلال ضمن انتقاد از عملکرد این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز، درخصوص خریدهای جدید آبی‌پوشان اذعان کرد:

«نمی‌دانم این اسماعیل گونسالوس را از کجا آورده‌اند. معلوم نیست قبل از اضافه شدن به جمع آبی‌ها چه‌کاره بوده! او یک گل برابر پیکان به ثمر رساند که آن هم شانسی بود. با این اضافه‌وزن نمی‌دانم او را با چه امیدی به استقلال آورده‌اند. اما منشا بازیکن بهتری است. امیدوارم همانند پرسپولیس در تیم شفر نیز مثمرثمر واقع شود.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !