محور بجنورد به جنگل گلستان بازگشایی شد


محور بجنورد به جنگل گلستان بازگشایی شد

بجنورد - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: محور بجنورد به جنگل گلستان که به علت بارش شدید برف و کولاک در محدوده گردنه امین الله چند ساعتی بسته شده بود، با تلاش راهداران و نیروهای پلیس بازگشایی شد.

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارش برف و لغزندگی شدید مسیر، تردد در این محور تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است.
وی افزود: هم اینک برف در گردنه امین الله در محور بجنورد - آشخانه و گردنه اسدلی در محور بجنورد - اسفراین در حال باریدن است.
سرهنگ حسین زاده گفت: مابقی محورهای استان باز و ترافیک روان در آنها در جریان است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی به رانندگان عبوری از محورهای این استان توصیه کرد، با توجه به بارش نزولات جوی و برف، از به همراه داشتن تجهیزات زمستانه و زنجیرچرخ، وسایل گرمایشی و رعایت سرعت مطمئنه غافل نشوند.
بر اساس اعلام هواشناسی خراسان شمالی، فعالیت سامانه بارشی، از روز چهارشنبه سبب افزایش ابر، وزش باد شدید و در برخی مناطق بارش برف و مه و در ارتفاعات و نقاط کوهستانی کولاک برف می شود.
این سامانه بارشی تا اواسط روز چهارشنبه فعال خواهد بود و از این رو در گردنه ها و نقاط کوهستانی لغزندگی جاده و کاهش دید قابل انتظار است و از لحاظ دمایی نیز کاهش 6 تا 9 درجه ای دمای هوا تا صبح پنجشنبه پیش بینی شده است.
ط/5132

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین