زمان ارسال آثار به جشنواره شعر «وطن من» تمدید شد


زمان ارسال آثار به جشنواره شعر «وطن من» تمدید شد

گروه فرهنگی- معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از تمدید زمان ارسال آثار ادبی به جشنواره شعر« وطن من » خبرداد.

زمان ارسال آثار به جشنواره شعر «وطن من» تمدید شد

حسین جعفری قهدریجانی، معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: به‌دلیل استقبال مخاطبان وهمچنین به علت حجم وسیع برنامه ها در پایان سال مهلت ارسال آثار به این جشنواره شعر تمدید شد.
وی اضافه کرد: شاعران استان‌های البرز، مرکزی، مازندران، تهران و قزوین می‌توانند آثار خود را به دفتر شعر و ادب، ایمیل جشنواره به نشانی sherevatanalborz@gmail.com و یا از طریق شبکه‌های مجازی با شماره تماس 09034891483 آثار خود را ارسال کنند.
جعفری قهدریجانی گفت: مهلت ارسال آثار تا 16 اسفند ماه تمدید شد و مراسم پایانی نیز 22 اسفند 1397 در سالن استاد سیروس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ساعت 16 برگزار می‌شود.
معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: موضوع آثار جشنواره در دو بخش اصلی(ایران، انقلاب، دفاع مقدس) و بخش ویژه(شعر طنز) تعیین شده است.
جعفری قهدریجانی گفت: در هر دو بخش اصلی و جنبی شاعران می‌توانند آثار خود را به دو زبان فارسی و ترکی و درقالب‌های مورد دلخواه خود ارسال کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس