دولت تدابیر ویژه ای برای فرهنگیان درسال آینده دارد


دولت تدابیر ویژه ای برای فرهنگیان درسال آینده دارد

به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی مجتمع آموزشی خیرساز حضرت زهرا(س) و گشایش مجموعه فرهنگی و تربیتی حضرت محمد امین (ص) ناحیه سه کرج...

به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی مجتمع آموزشی خیرساز حضرت زهرا(س) و گشایش مجموعه فرهنگی و تربیتی حضرت محمد امین (ص) ناحیه سه کرج افزود: همه این صدا را شنیده و درک کرده ایم که مجموعه آموزش و پرورش مصرف کننده نیستند بلکه تولید کننده محسوب می شوند.
وی با تاکید بر ضرورت تقویت کمی و کیفی زیرساخت های آموزش و پرورش البرز، گفت: باید گام های موثری در راستای سرعت بخشی به هوشمند سازی مدارس برداشته شود.
استاندار البرز با اشاره به اینکه خیرین بازوان توانمند مسئولان در راستای تقویت بسترهای رفاه مردم هستند، اضافه کرد: اقدامات و پروژه های اخیر حوزه آموزش و پرورش در نظام جمهوری اسلامی مرهون حضور پویای خیرین است.
شهبازی افزود: از موانع و دغدغه ها در حوزه آموزش و پرورش آگاه هستم از این رو با تقویت زیرساخت های این بخش با اهتمام ویژه ای وارد میدان شده ایم.
وی با قدردانی از حمایت خیرین گفت: زمین مجتمع آموزشی حضرت زهرا (س) از سوی آموزش و پرورش استان البرز اختصاص یافته و یک فرد خیر نیز برای این امر120 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است.
شهبازی با بیان اینکه ماهدشت فرزندان بسیاری را از دل خود برای حفاظت و حراست از کیان کشور تقدیم نظام کرده،گفت: امروز رنگین کمانی از اقوام در نهایت صلح و هم گرایی در البرز زندگی می کنند و این فرصت بزرگی برای رشد و توسعه استان است.
وی بیان داشت: خیرین مدرسه ساز البرز در کشور به لحاظ مشارکت در اجرای پروژه های آموزشی و فرهنگی رتبه اول را دارند.
8029/ 6155
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس