کارگاه ارتقای صلاحیت حرفه‌ای مربیان پیش‌دبستانی برگزارمی شود


کارگاه ارتقای صلاحیت حرفه‌ای مربیان پیش‌دبستانی برگزارمی شود

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: در راستای اهداف این معاونت و اجرای سیاست‌های ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش در خصوص کیفیت بخشی به دوره پیش دبستانی و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیان، کارگاه آموزشی ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازساری ،سیدعیسی میرشفیعی در ادامه ضمن تأکید بر این نکته که ارتقای صلاحیت حرفه‌ای مربیان پیش‌دبستانی، اولویت مهم معاونت آموزش ابتدایی استان است گفت: این کارگاه شامل دو دوره‌ به شرح زیر است:

دوره نخست با عنوان نقاشی کودکان پیش‌دبستانی به مدت ۳۲ ساعت(۱۲ ساعت آموزش تلفیقی- فراگیر، ۱۲ ساعت اصول طراحی و طراحی برای کودکان و ۸ ساعت قصه‌گویی) در سطح استان برای حدود ۹۵۰ تن از مربیان ضمیمه دولتی برگزار خواهد شد.

دوره دوم نیز با عنوان تغییرات و نوآوری‌های علمی برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش‌دبستانی به مدت ۱۶ ساعت (۸ ساعت آموزش نماز و ۸ ساعت پیشگیری رشد مدار) در سطح استان برای مدیران و مربیان پیش‌دبستانی شهرستان‌های ساری ناحیه یک و دو برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی خاطرنشان کرد: این دوره‌ها رسمی است و در سامانه LTMS ثبت شده و در پایان برای مربیان گواهی دوره ضمن خدمت صادر خواهد شد.

میرشفیعی در پایان تأکید کرد شرکت در هر دو دوره نیز برای مربیان کلاس‌های ضمیمه دولتی سراسر استان بلامانع است ضمن اینکه مدرّسان این کارگاه‌ها نیز از گروه مدرسان دوره دیده کشوری و استانی هستند.

۴۶

کد خبر 1234008

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش