معرفی خودروهای خاص کلاسیک بنز برای ماشین عروس+عکس


هزینه اجاره بنزهای کلاسیک برای یک شب خاطره‌انگیز از روزی 500 هزار تومان شروع می‌شود. طبق اعلام شرکت‌های ارائه‌دهنده این خودروها شما باید مبلغی را به‌عنوان ودیعه و یک چک به‌عنوان ضمانت در اختیار آن‌ها قرار دهید.

آفتاب‌‌نیوز :
مسلماً هر فردی برای ثبت بهترین خاطره زندگی خود که همان جشن عروسی است از تمام ایده‌های خوبی که پیش رو دارد بهره می‌گیرد تا این جشن را به بهترین شکل ممکن برگزار کند و خاطره‌ای به‌یادماندنی از آن به‌جای بگذارد. یکی از قشنگ‌ترین ایده‌ها برای ثبت لحظات زیباتر در عکس‌های عروسی استفاده از خودروهای کلاسیک است.

این خودروها با داستان‌ها و نوستالژی‌هایی که با خود به همراه دارند زیبایی و جلوه خاصی به عکس‌ها می‌دهند. یکی از پرطرفدارترین خودروهای کلاسیکی که برای عروسی‌ها استفاده می‌شود بنزهای کلاسیک هستند.

معرفی خودروهای خاص کلاسیک بنز برای ماشین عروس+عکس

اجاره بنز کلاسیک به‌عنوان ماشین عروس یکی از ایده‌های پرطرفدار در برگزاری مراسم عروسی است که برای اجرای آن هزینه زیادی نیز متحمل نخواهید شد.

برای این‌که بتوانید این خودروها را برای مراسم‌های خود تهیه کنید بهتر است به آگهی‌های اجاره ماشین عروس در سایت دیوار سری بزنید. افراد و یا اتو گالری‌های زیادی هستند که بنزهای کلاسیک را برای اجاره کردن در اختیار عموم قرار می‌دهند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا مدل‌هایی از بنزهای کلاسیک را که در جهان معروف هستند و برای مراسم عروسی بیشتر استفاده می‌شوند را معرفی کنیم.

معرفی خودروهای خاص کلاسیک بنز برای ماشین عروس+عکس
بنز 220S کانورتیبل 1958

این خودرو یکی از پرطرفدارترین خودروهای بنز کلاسیک در دنیاست که برای مراسم‌های عروسی اجاره داده می‌شود. این بنز 220S کانورتیبل متعلق به سال‌های پس از جنگ جهانی دوم است که توسط کمپانی اشتوتگارت دوباره بازسازی شد و بانام مشهور "Ponton" شناخته می‌شد.

داخل این خودرو از چرم قرمز و لوازم بسیار پرزرق‌وبرق ساخته‌شده تا زیبایی هرچه تمام‌تر را در اختیار مشتریان قرار دهد. بنز 220S کانورتیبل با ظرفیت 3 سرنشین در یک ردیف ساخته شده است. این جواهر سیاه رنگ با جزئیات کرومی روی بدنه خود می‌تواند به لحظات شما جان تازه‌ای ببخشد.



معرفی خودروهای خاص کلاسیک بنز برای ماشین عروس+عکس


معرفی خودروهای خاص کلاسیک بنز برای ماشین عروس+عکس


بنز 260D کانورتیبل 1939

این خودرو تقریباً قدیمی‌ترین بنز کلاسیک است که برای به برای اجاره ماشین عروس از آن استفاده می‌شود. طراحی خاص و منحصر به فرد بنز 260D و استایل یونیک آن علاقه‌مندان به خودروهای کلاسیک را مبهوت خود کرده است. در میان خودروهای بنز کلاسیک این خودرو از بیشترین طرفدارها در دنیا برخوردار است. اما به دلیل قدیمی‌تر بودن، این خودرو کمیاب‌تر است و به طبع از قیمت بالاتری نیز برای اجاره کردن برخوردار است. برای بازسازی داخل کابین این خودرو از گران‌ترین چرم‌ها و لوکس‌ترین لوازم استفاده شده است تا حس اشراف‌زادگان دهه 30 میلادی را با نشستن در آن به شما منتقل کند.

معرفی خودروهای خاص کلاسیک بنز برای ماشین عروس+عکس
بنز 300D سدان و کانورتیبل 1958

بنز 300D در دهه 50 پرچم‌دار مدل‌های لوکس مرسدس بنز بود.. بسیاری از چهره‌های مشهور سیاسی و تاریخی دنیا نسخه‌هایی سفارشی از این خودرو را برای خود خریداری کرده بودند. از این خودرو نیز در حال حاضر به‌عنوان یکی از خودروهای بنز کلاسیک لوکس برای اجاره ماشین عروس استفاده می‌شود. این خودرو هم در حالت سدان خود و هم در حالت کانورتیبل زیبایی و چشم‌نوازی خاصی را به عکس‌های عروسی می‌بخشد. کابین این خودرو با تریم چوب و چرم طراحی شده و برای ساخت فرمان و ادوات رانندگی آن از نمونه‌های خاص موجود در دنیا استفاده شده است تا یک انتخاب منحصر به فرد را برای زوج‌هایی که به دنبال چیزی متفاوت هستند بسازد.

معرفی خودروهای خاص کلاسیک بنز برای ماشین عروس+عکس
معرفی خودروهای خاص کلاسیک بنز برای ماشین عروس+عکس

بنزهای کلاسیک موجود در ایران برای اجاره ماشین عروس

در داخل ایران شاید خودروهای فوق لوکس اشاره شده را نتوانید بیابید اما تعدادی از نوستالژی‌های زنده ایران با عنوان بنزهای کلاسیک در سایت دیوار قابل اجاره شدن هستند. بنزهای کلاسیک موجود در سایت دیوار شامل بنز معماری و دانشجوی و بنز کپل و E200 هستند که همگی زمانی جزو باارزش‌ترین خودروهای موجود در ایران محسوب می‌شدند. هزینه اجاره بنزهای کلاسیک برای یک شب خاطره‌انگیز از روزی 500 هزار تومان شروع می‌شود. طبق اعلام شرکت‌های ارائه‌دهنده این خودروها شما باید مبلغی را به‌عنوان ودیعه و یک چک به‌عنوان ضمانت در اختیار آن‌ها قرار دهید. شما می‌توانید با مشاهده آگهی‌های اجاره بنز کلاسیک برای عروسی در سایت دیوار مدل دلخواهی را برای اجاره انتخاب کنید و برای شب عروسی خود فضای متفاوت تری را تجربه کنید.

منبع: ویرلن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبایی زن داعشی سریال پایتخت در واقعیت ! / الیزابت کیست ؟! + عکس ها و بیوگرافی