فروش بسیار بالای محصولات مکلارن، تامین قطعات را با مشکل مواجه کرده است!


فروش بسیار بالای محصولات مکلارن، تامین قطعات را با مشکل مواجه کرده است!

فروش موفقیت آمیز محصولات جدید مکلارن در بازار ایالات متحده آمریکا ممکن است در فرآیند تامین قطعات، محدودیت ایجاد کند.

فروش بسیار بالای محصولات مکلارن، تامین قطعات را با مشکل مواجه کرده است!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مکلارن یک خودروساز انگلیسی بوده که به تولید سوپر‌اسپرت‌های گران‌قیمت و فوق سریع مشهور است. مکلارن را می‌توان مدرن‌ترین و پیشرو‌ترین خودروساز انگلیسی در زمینه تکنولوژی دانست. در زمانی که خودروسازان انگلیسی معمولاً در رابطه با موتور‌های تولیدی خود، به‌ ویژه در خودرو‌های اسپرت مورد انتقاد قرار گرفته و برخی از آن‌ها به ناچار برای تامین موتور با شرکت‌های آلمانی همکاری می‌کنند، مکلارن در تولید پیشرفته‌ترین موتور‌ها با حجم پایین و راندمان بالا به‌ سر می‌برد. همچنین این شرکت در تکنولوژی‌های آیرودینامیکی، پایداری هوشمند و کاهش وزن نیز گام‌های بزرگی برداشته است.

این شرکت اصیل انگلیسی که در سال‌های اخیر مشغول گسترش تنوع سبد محصولات خود بوده، حال در کنار ابر‌خودروی میلیون دلاری مکلارن P1، چندین مدل ارزان و کوچک را نیز به تولید می‌رساند. همین موضوع سبب شده که در سال‌های اخیر فروش محصولات برند مکلارن افزایش چشمگیری را تجربه کند. عمده فروش محصولات این شرکت در بازار چین، خاورمیانه، اروپا و آمریکا خلاصه می‌شود که بازار آمریکا با اختلاف زیاد در صدر جدول فروش قرار دارد.

فروش بسیار بالای محصولات مکلارن، تامین قطعات را با مشکل مواجه کرده است!

سال گذشته این شرکت تعداد ۱۵۶۹ دستگاه خودروی تولیدی خود را تنها به آمریکا صادر کرد که شاهد ۲۱ درصد افزایش نسبت به سال قبل آن بود. سال ۲۰۱۸ آمار فروش کل این شرکت به ۴۸۰۶ دستگاه رسید که ۴۴ درصد افزایش را نسبت به سال قبل تجربه می‌کرد. حال که بازار آمریکا تقریباً یک سوم فروش مکلارن را شامل می‌شود، مدیر مکلارن آمریکای شمالی گفته «هنوز هم پتانسیل افزایش فروش را داریم». تونی جوزف طی یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرده «هنوز هم مشتریانی هستند که توانایی خرید محصولات ما را دارند اما تمایلی به این کار نشان نمی‌دهند. با ارائه محصولات جدید با قیمت رقابتی‌تر قصد داریم که این مشتریان را نیز جذب برند مکلارن کنیم".

فروش بسیار بالای محصولات مکلارن، تامین قطعات را با مشکل مواجه کرده است!

با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت و فروش محصولات این شرکت در بازار آمریکا، گفته می‌شود که مکلارن با چالش تامین قطعات مواجه شده است. این در حالی است که این شرکت به غیر از بازار آمریکا باید نگران ارائه خدمات به دیگر بازار‌های بزرگ خود نیز باشد.

بیشتر بخوانید: شرکت هنسی قدرت مکلارن 600LT را به محدوده بوگاتی ویرون رساند

انتهای پیام/

افزایش فروش مکلارن و مشکل تامین قطعات آن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری