بیوگرافی و عکسهای المیرا شریفی مقدم و همسرش داود عابدی


بیوگرافی و عکسهای المیرا شریفی مقدم و همسرش داود عابدی المیرا شریفی مقدم ، گوینده شبکه خبر متولد سال 1360 در تبریز است. شریفی مقدم حدود 7 سال است که با شبکه خبر همکاری می کند ، وی دانشجوی رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد نیز هست. ایشان همسر داوود عابدی گزارشگر ورزشی شبکه خبر نیز هستند. […] نوشته بیوگرافی و عکسهای المیرا شریفی مقدم و همسرش داود...

بیوگرافی و عکسهای المیرا شریفی مقدم و همسرش داود عابدی

المیرا شریفی مقدم ، گوینده شبکه خبر متولد سال ۱۳۶۰ در تبریز است. شریفی مقدم حدود ۷ سال است که با شبکه خبر همکاری می کند ، وی دانشجوی رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد نیز هست. ایشان همسر داوود عابدی گزارشگر ورزشی شبکه خبر نیز هستند.

بیوگرافی و عکسهای المیرا شریفی مقدم و همسرش داود عابدی

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم

او میگوید:در سال ۱۳۶۰ به دنیا آمدم. دانشجوی ترم آخر رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد تهران شمال هستم و از سال ۷۹ از طریق آزمون های شبکه خبر وارد این شبکه شدم.
اولین خبری هم که در این شبکه خواندم، فروردین سال ۱۳۸۰ بود که اخبار جوان بود. دو ماه بعد بلافاصله به من اخبار پزشکی – تخصصی شبکه خبر را پیشنهاد دادند و کم کم همین روند ادامه داشت تا اینکه در حال حاضر گوینده مرکزی شبکه خبر هستم. به عبارتی تمامی ارتباطات، گفتگوهای خبری و اخبار فوری دو گوینده ثابت دارد که در هر شیفت هفت ساعت باید حضور داشته باشند تا این اخبار را پوشش دهند.» پس با این حال باید بر همه چیز واقف باشید. می گوید:«متاسفانه یا خوشبختانه به همین شکل است. باید به تمامی اتفاقات و رویدادهای جهان به ویژه سیاسی آگاهی داشته باشید.شریفی مقدم هم اکنون گوینده مرکزی شبکه خبر می باشد و چند سالی است که با شبکه خبر همکاری می کند.

همسر المیرا شریفی مقدم

شریفی مقدم همسر داود عابدی مجری و گزارشکر صدا و سیما می باشد و حاصل این ازدواج دو پسر به نامهای امیر ابوالفضل وامیر ارسلان می باشد.

بیوگرافی و عکسهای المیرا شریفی مقدم و همسرش داود عابدی

بیوگرافی داود عابدی

داود عابدی در مورد خودش میگوید :
داوود عابدی هستم در سال ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمدم. فارغ التحصیل رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد مرکز هستم، همچنین در زمینه ورزش هم دان چهار تکواندو را دارا می باشم. پنج خواهر و یک برادر دارم. پدرم بازنشسته داروسازی است. در سال ۱۳۷۵ زمانی که سال اول دانشگاه بودم، کارم را با رادیو جوان آغاز کردم و پله پله بالا آمدم. آن زمان مهران دوستی گوینده برنامه مجله بامدادی بود. مهران که در این کار پیشکسوت بود، بارها مرا تشویق کرد و به من امید داد که در آینده می توانم در این زمینه به رشد خوبی برسم. هم او و هم آقای رئوفی از مشوقین من بودند تا نسبت به کارم انگیزه دوچندانی پیدا کنم…

بیوگرافی و عکسهای المیرا شریفی مقدم و همسرش داود عابدی

نحوه آشنایی و ازدواج

داود عابدی می گوید:المیرابه خاطر من همه تلاشش را کرد که وارد شبکه خبر شود .
شریفی مقدم هم ادامه می دهد:«بله من از بچگی آقای عابدی را در تلویزیون می دیدم واز هواداران ایشان بودم.» حالا عابدی قصه اصلی را با چاشنی طنز برایمان تعریف می کند:«من با عموی همسرم از قبل دوست بودم. یک بار ایشان به من گفت که من برادرزاده ام هم به شبکه خبر آمده و هوایش را داشته باش. من هم فکر کردم برادرزاده اش یک آقاست و الکی گفتم باشه هوایش را دارم. اما یکبار که وارد تحریریه شدم و خانم شریفی مقدم خودش را معرفی کرد تازه فهمیدم دوستم ایشان را می گفت و از همان جا بود که فکر ازدواج با خانم شریفی به ذهنم افتاد و مراقبت های ویژه آغاز شد. در نهایت هم سال ۸۲ باهم ازدواج کردیم.

بیوگرافی و عکسهای المیرا شریفی مقدم و همسرش داود عابدی

از بیاد ماندنی ترین خبرهایی که خانم شریفی مقدم آن را اجرا کردن ، هنگام خواندن خبر آمار نهایی کشته شدگان ایرانی حادثه منا بود که هنگام خواندن این خبر بغض گلویش را گرفت و نتوانست خواندن خبر را ادامه دهد و این صحنه ناراحت کننده در یاد بیشتر ببیندگان مانده و خواهد ماند.

بیوگرافی و عکسهای المیرا شریفی مقدم و همسرش داود عابدی

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم

مرگ آتنا اصلانی دختربچه معصوم پارس آبادی که قربانی یک بیمار روحی و یک رفتار غیر انسانی در جامعه شد خانم گوینده خبر را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد از یک راز بزرگ در زندگی اش پرده بردارد. المیرا شریفی مقدم با انتشار پستی در اینستاگرامش در واکنش به مرگ آتنا اصلانی درباره ماجرای قتل پدرش صحبت کرد.

قاتل دخترک معصوم به سومین قتل هم اعتراف کرد.. قاتلی که سالها شناسایی نشده بود و در بزرگترین جنایت خود ، دختری هفت ساله را قربانی کرد و ملتی را در شوک و غم فرو برد. آیا بازهم جنایتی کرده است؟ اعدام هم برای این جانیان کم است. راحت بخواب دختر ناز، قاتل پدر من در این بیست و چهار سالی که شناسایی نشده مشغول چه کاری بوده؟ آیا به جنایتکاری ادامه داده یا مرده؟ کسی که برای کیف بری و دزدی میاد و انسانی رو به قتل میرسونه، ممکنه خیلی کارها بکنه! هرچند حالا کسی دنبالش نیست چون پرونده ما مختومه اعلام شد و من در حسرت این پاسخ ماندم که چرا پیدا نکردند؟!

بیوگرافی و عکسهای المیرا شریفی مقدم و همسرش داود عابدی

خانم شریفی مقدم و کیک تولد ۳۸ سالگیش

بیوگرافی و عکسهای المیرا شریفی مقدم و همسرش داود عابدی

خانم شریفی مقدم در کنار بازیگران فریبا کوثری ، مینا وحید و زهره فکور صبور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید