افزوده شدن آریو اتوماتیک و برلیانس به ناوگان تاکسیرانی قم


افزوده شدن آریو اتوماتیک و برلیانس به ناوگان تاکسیرانی قم

شفقنا-مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم از افزوده شدن تاکسی‌های آریو اتوماتیک و برلیانس به ناوگان شهری خبر داد. به گزارش شفقنا، مرتضی عزتی اظهار کرد: طی سال‌های گذشته با توسعه چشمگیر سازمان تاکسیرانی، تعداد تاکسی‌ها از 700 دستگاه به 6 هزار دستگاه رسیده و طی سه سال اخیر بیش از یک هزار و 500 دستگاه تاکسی […]

افزوده شدن آریو اتوماتیک و برلیانس به ناوگان تاکسیرانی قم

شفقنا-مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم از افزوده شدن تاکسی‌های آریو اتوماتیک و برلیانس به ناوگان شهری خبر داد.

به گزارش شفقنا، مرتضی عزتی اظهار کرد: طی سال‌های گذشته با توسعه چشمگیر سازمان تاکسیرانی، تعداد تاکسی‌ها از ۷۰۰ دستگاه به ۶ هزار دستگاه رسیده و طی سه سال اخیر بیش از یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده است.

او با بیان اینکه ماشین‌های تاکسی پیکان و پراید فرسوده از رده خارج شده، بیان داشت: با خارج شدن تاکسی های فرسوده، تاکسی‌های آریو اتوماتیک و برلیانس وارد ناوگان تاکسیرانی شده که این امر موجب شده تا طی دو سال اخیر، عمر مفید ماشین‌ها به ۶ سال و نیم برسد.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه تاکسی‌های حمل و نقل عمومی بعد از ۱۰ سال فرسوده شده و باید نوسازی شوند، ابراز کرد: در چند سال اخیر عمر مفید ماشین‌های ما حدود ۹ سال و نیم بود ولی در حال حاضر با نوسازی‌هایی که انجام شده، به ۶ سال و نیم کاهش یافته که اقدام خوبی بوده است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...