فیلم Bumblebee به عنوان ریبوت مجموعه Transformers انتخاب می‌شود


رسانه کلیک – شرکت «پارامونت» با انتخاب فیلم Bumblebee به عنوان ریبوت مجموعه Transformers، سرانجام یکی از قدیمی‌ترین خواسته‌های طرفداران دو آتیشه سری تبدیل شوندگان را محقق می‌کند. فیلم Bumblebee به کارگردانی آقای تراویس نایت، اواخر آذر ماه امسال روی پرده سینما رفت و حوادث بیست سال قبل از اتفاقات مجموعه پرطرفدار تبدیل شوندگان (Transformers) را...

رسانه کلیک – شرکت «پارامونت» با انتخاب فیلم Bumblebee به عنوان ریبوت مجموعه Transformers، سرانجام یکی از قدیمی‌ترین خواسته‌های طرفداران دو آتیشه سری تبدیل شوندگان را محقق می‌کند.

فیلم Bumblebee به کارگردانی آقای تراویس نایت، اواخر آذر ماه امسال روی پرده سینما رفت و حوادث بیست سال قبل از اتفاقات مجموعه پرطرفدار تبدیل شوندگان (Transformers) را به تصویر کشاند. ماجرای این فیلم سینمایی از جایی آغاز می‌شود که یک ربات بی سرپناه در یک شهر ساحلی واقع در ایالت کالیفرنیا آمریکا در گاراژ یک خانه پناه می‌گیرد و در این مدت، دختری هجده ساله به نام «چارلی» با مشاهده این ربات تنها و بی کس، به یاری او می‌شتابد.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده، درآمد فیلم بامبلبی به بیش از 458.2 میلیون دلار در سراسر جهان رسیده و با توجه به امتیازات و روایت داستان جذاب، منتقدان از این اثر سینمایی به عنوان بهترین و موفق‌ترین قسمت سری تبدیل شوندگان یاد می‌کنند. اگرچه میزان فروش این فیلم سینمایی در مقایسه با برخی از قسمت‌های سری تبدیل شوندگان پایین‌تر است، اما بامبلبی موفقیت خیره کننده را برای شرکت سازنده به همراه داشته و فراتر از سطح انتظارات عمل کرده است. بدین ترتیب، به نظر می‌رسد که عملکرد رضایت بخش این فیلم در نهایت باعث شده تا شرکت پارامونت پیکچرز و هاسبرو بامبلبی را به عنوان ریبوتی برای سری Transformers انتخاب کنند و شاهد خلق دنیای سینمایی جدیدی از این مجموعه باشیم.

به بیان دقیق‌تر، گزارش اخیر وب‌سایت معتبر TFW2005 نشان می‌دهد که دو شرکت پارامونت پیکچرز و هاسبرو در نظر دارند تا از فیلم بامبلبی به عنوان نقطه شروعی برای خلق جهان جدید سینمایی سری تبدیل شوندگان استفاده کنند. به همین خاطر، این شرکت اخیرا فیلم Bumblebee را به نوعی به عنوان ریبوت مجموعه Transformers انتخاب کرد. با این حال، هنوز ساخت ریبوت فیلم سینمایی تبدیل شوندگان معرفی و حتی تایید نشده است.

فیلم Bumblebee به عنوان ریبوت مجموعه Transformers انتخاب می‌شود

در همین راستا، بد نیست بدانید که زمان زیادی از اکران رسمی فیلم سینمایی تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) نمی‌گذرد. این فیلم در تابستان سال میلادی 2017 در حالی روی پرده سینما به نمایش گذاشته شد که توانست به فروش 605.4 میلیون دلاری در سراسر جهان دست یابد و لقب کمترین فروش را در میان پنج فیلم این مجموعه را به خود اختصاص دهد. این در حالی است که شرکت سازنده درآمد حاصل از این فیلم را بالغ بر 1 میلیارد دلار پیش‌بینی کرده بود.

بدین ترتیب، هر چند که فیلم موفق Bumblebee به عنوان پیش درآمدی برای سری تبدیل شوندگان معرفی شده بود، لیکن عملکرد عالی و روایت داستان جالب در نهایت این فیلم را به یکی از ریبوت‌های مجموعه Transformers تبدیل کرد. حال باید منتظر ماند تا شاهد تایید و اعلام آغاز مراحل ساخت ریبوت این سری محبوب و قدیمی باشیم.

حال، دیدگاه شما در رابطه با انتخاب فیلم Bumblebee به عنوان ریبوت Transformers و خلق دنیای سینمایی جدید از این مجموعه چیست؟ به نظر شما، آیا سری تبدیل شوندگان به لطف فیلم بامبلبی می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف خود یعنی روایت داستان‌های ساده را برطرف کند؟ دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

Source: Comic Book Movie

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...