نبرد لیگ عدالت با زامبی‌ها در سری جدید کامیک‌های دی‌سی


نبرد لیگ عدالت با زامبی‌ها در سری جدید کامیک‌های دی‌سی

در سری جدید کامیک‌های دی‌سی که در ماه مه (May) عرضه می‌شوند، بتمن به نبرد زامبی‌ها می‌رود! در ادامه خبر با روژان همراه باشید. زامبی‌های مارول (Marvel Zombies)، مردگان متحرک (The...

در سری جدید کامیک‌های دی‌سی که در ماه مه (May) عرضه می‌شوند، بتمن به نبرد زامبی‌ها می‌رود! در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

زامبی‌های مارول (Marvel Zombies)، مردگان متحرک (The Walking Dead) و حالا مرحوم (DCeased). کمپانی دی‌سی قرار است به زودی یک سری کامیک شش قسمتی به همین نام را عرضه کند که در آن بهترین ابرقهرمان‌های کامیک‌های دی‌سی به جنگ با تهدیدی ناشناخته‌تر از همیشه می‌روند. این سری بیرون از سری اصلی کامیک‌های دی‌سی قرار خواهد داشت و توسط تام تیلور (Tom Taylor)، نویسنده بازی Injustice: Gods Among Us نوشته خواهد شد. تیلور در مصاحبه با IGN در این باره گفته:

ایده اصلی از سوی بن ابرناثی (Ben Abernathy) ویرایش‌گر ما بود. او می‌خواست داستانی زامبی‌محور را در دنیای دی‌سی روایت کند و از من پرسید که آیا دوست دارم در این پروژه باشم یا نه. آن موقع خیلی مشغول بودم اما پس از گذشت چند روز این ایده ذهن من را تسخیر کرد. قصد دارم طوری قهرمانان محبوبم را شکنجه بدم که Injustice در مقابل آن رام‌شده به نظر برسد.

طبق اطلاعات منتشر شده، شخصیت دارکساید (Darkseid) نیز به عنوان یک تهدید جدی در این سری حضور خواهد داشت.

Hollywoodreporter

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

نبرد لیگ عدالت با زامبی‌ها در سری جدید کامیک‌های دی‌سی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در