یک حمام تاریخی در آخر هفته


یک حمام تاریخی در آخر هفته

بالاخره برفی که مدت‌هاست چشم انتظارش هستیم دامن شهر را سپید و دست و دل ما را برای به جاده زدن سست کرد. پیشنهاد می‌کنیم این هفته به خودتان استراحت دهید و از شهر بیرون نروید.


آخر هفته «آشغال‌ها...» را فراموش نکنید

یک حمام تاریخی در آخر هفتهاگر هنوز فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» را ندیده‌اید، آخر هفته وقت خوبی است تا برای دیدن این فیلم جنجالی و درجه یک برنامه‌ریزی کنید. «آشغال‌ها...» بیشتر به دلیل حاشیه‌ها و توقیف شش‌ساله‌اش مطرح شده است ولی جدای از ماجرای توقیف، فیلم خوش ساختی است که روایتی جدید و جذاب دارد و ستاره معروفی مثل شهاب حسینی، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و... در آن ایفای نقش می‌کنند. فیلم ممکن است در نیمه کمی از ریتم بیفتد ولی خیلی زود جذابیتش را به دست می‌آورد. لازم است بدانید پردیس سینمایی هویزه این فیلم را اکران نمی‌کند و برای دیدن آن می‌توانید به پردیس‌های سینمایی اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و سینما سیمرغ بروید.

روباه روی سن

یک حمام تاریخی در آخر هفته«وُلپُن مردی ثروتمند است که به تازگی به شهر ونیز برگشته و به دنبال انتقام زخمی قدیمی است.» این خلاصه‌ای از داستان تئاتر «روباه» است که شما می‌توانید از جمعه عصر به تماشای آن بروید. تیمی که این نمایش را روی صحنه می‌برند بیشتر افرادی هستند که از دوران دانشجویی به اجرای تئاتر مشغول‌اند و کار پخته‌ای برای مخاطبان آماده کرده‌اند. این نمایش در دسته کارهای کمدی قرار می‌گیرد و آرمین حسنی‌زاده و محمد نجفی به ترتیب کارگردانی و نویسندگی آن را بر عهده دارند. ساعت اکران نمایش ١٨عصر است و می‌توانید بلیت آن را به صورت اینترنتی از سایت مشهد گیشه خریداری کنید. برای تماشای این نمایش باید به تماشاخانه خورشید (بین چهارراه دانش‌آموز و معلم ۲۸) بروید.

خواب‌های زالو روی بوم

یک حمام تاریخی در آخر هفتهاگر می‌خواهید آخر هفته فاز هنری بگیرید، جمعه عصر به دیدن نمایشگاه آثار نقاشی با عنوان «زالو خواب دیده است برای زمین» بروید. این نمایشگاه خاص و دیدنی از سوم اسفندماه در نگارخانه فرزاد افتتاح می‌شود و تا هشتم اسفند هر روز از ساعت ١٧ تا ٢٠ میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است. در این نمایشگاه انفرادی نقاشی آثار طاهره موسوی به نمایش گذاشته خواهد شد. بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است و پیشنهاد می‌کنم به همراه خانواده‌تان به دیدن این نمایشگاه بروید و در کنار هم تابلوهای نقاشی را ببینید و درباره آن صحبت کنید. نگارخانه فرزاد در بولوار سجاد، سجاد ۲، گلریز ۲، پلاک ۱۰ واقع شده است.

یک حمام تاریخی در آخر هفته

یک حمام تاریخی در آخر هفتهبالاخره برفی که مدت‌هاست چشم انتظارش هستیم دامن شهر را سپید و دست و دل ما را برای به جاده زدن سست کرد. پیشنهاد می‌کنیم این هفته به خودتان استراحت دهید و از شهر بیرون نروید. درعوض برای گردش در شهر یک پیشنهاد ویژه داریم. حمام مهدی قلی‌بیک، تنها حمام تاریخی باقی مانده مشهد است که با نام موزه مردم‌شناسی هم شناخته می‌شود. یکی از جذابیت‌های این حمام نقاشی‌های ١٣لایه‌ای است که نشان‌دهنده احوال ایرانیان از ابتدای دورره صفویه تا انتهای قاجار است. برای بازدید از حمام می‌توانید هر روز از ساعت ٨ تا ١٢به اندرزگوی ١٣، بازار فرش، نبش مسجد شاه یا مقبره امیر ملکشاه بروید، همچنین از باب‌الجواد در ضلع غربی صحن جامع نیز به این موزه دسترسی وجود دارد، بهای بلیت این موزه تنها ۵٠٠ تومان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج