خبر بازگشت امیر تتلو به ایران + عکس


خبر بازگشت امیر تتلو به ایران + عکس بازگشت امیر تتلو به ایران : امیر تتلو ؛ خواننده زیرزمینی که هرچند وقت یک بار با طرح یک حاشیه جدید خود را سوژه کاربران فضای مجازی و رسانه می کند، این بار از بازگشت خود به ایران خبر داده است! تتلو در کانال تلگرامی خود خطاب به […] نوشته خبر بازگشت امیر تتلو به ایران + عکس اولین بار در مجله اینترنتی حرف تازه....

خبر بازگشت امیر تتلو به ایران + عکس

بازگشت امیر تتلو به ایران : امیر تتلو ؛ خواننده زیرزمینی که هرچند وقت یک بار با طرح یک حاشیه جدید خود را سوژه کاربران فضای مجازی و رسانه می کند، این بار از بازگشت خود به ایران خبر داده است!

خبر بازگشت امیر تتلو به ایران + عکس

تتلو در کانال تلگرامی خود خطاب به هوادارانش نوشت: در روزهای آینده به ایران برمی‌گردم. او دلیل خروجش از ایران را تکمیل کردن آلبوم جدیدش اعلام کرده است.

آیا واقعا امیر تتلو به ایران بازمی گردد؟، حال باید منتظر ماند و دید این خواننده حاشیه‌ساز بلیت خود را به مقصد تهران اوکی می‌کند یا نه.

خبر بازگشت امیر تتلو به ایران + عکس

البته ساعاتی بعد در کانالش نوشت که موضوع برگشتنش به ایران تا روز شنبه کنسل است و بلیط خریداری شده را کنسل میکند.

موضوعی که هست بعد از رفتن وی از ایران و با مشکلات اخلاقی و توهین هایی که مقدسات و مردم در صفحات مجازی خود داشته است، سخت به نظر می رسد که وی واقعا قصد برگشت به ایران را داشته باشد و این خبرها میتوانید بیشتر جنبه تبلیغاتی و خودنمایی داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا