احساساتی شدن المیرا شریفی مقدم هنگام خواندن خبر فاجعه منا | فیلم


رامبد جوان به این موضوع اشاره کرد که شده تابحال خبری را بخوانید و خودتان هم جا بخورید ؟ المیرا شریفی مقدم پاسخ داد :بله خیلی پیش می آید . من یک روز ساعت 7 صبح بیدار شدم و تا خبرها را بررسی میکردم خبر فوت هادی نوروزی را خواندم و خیلی متاثر شدم ، بعد از آن رسیدم اداره و آن زمان اوج فاجعه منا بود و سریع من را برای خواندن یک خبر صدا زدند. خبر این...

رامبد جوان به این موضوع اشاره کرد که شده تابحال خبری را بخوانید و خودتان هم جا بخورید ؟ المیرا شریفی مقدم پاسخ داد :بله خیلی پیش می آید . من یک روز ساعت ۷ صبح بیدار شدم و تا خبرها را بررسی میکردم خبر فوت هادی نوروزی را خواندم و خیلی متاثر شدم ، بعد از آن رسیدم اداره و آن زمان اوج فاجعه منا بود و سریع من را برای خواندن یک خبر صدا زدند.

خبر این بود که ۴۶۲ نفر از هموطنانمان در فاجعه منا از دنیا رفتند و این واقعا دردناک بود و زمانی که به یاد خانواده های این عزیزان افتادم نتوانستم بغضم را نگه دارم و بغضم ترکید ، یکبار دیگر هم در حین خواندن خبری که در آن دختربچه ای سه ساله تومور چشم داشت این اتفاق برایم رخ داد اما در غیر این دو صورت من همیشه خبرها را با لبخند میخوانم .

المیرا شریفی مقدم ادامه داد :من از بچگی همیشه لبخند به لب داشتم و یکبار زمانی که دبیرستان بودم مادرم را خواستند و به او گفتند که این دختر همیشه در حال خندیدن است و ما هرکاری میکنیم او فقط میخندد.

(۲۱)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو