نامی نو در تهران هیرو را ناکام گذاشت


نامی نو در تهران هیرو را ناکام گذاشت

تیم بسکتبال نامی نو اصفهان با جبران باخت خانگی هفته قبل، امروز موفق به شکست هیرو در تهران شد.

نامی نو در تهران هیرو را ناکام گذاشتبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، تیم بسکتبال نامی نو اصفهان هم مانند گروه بهمن بعد از شکست بازی اول نیمه نهایی سوپرلیگ بانوان، امروز برای بقا در این رقابت به تهران آمد. تیم نامی نو از دور برگشت لیگ، فروغ طباطبایی را از دست داده بود و تیم هیرو در مقابل همه بازیکنان خود را در اختیار دارد.

رقابت نامی نو و هیرو از دقیقه ابتدایی، پر سرعت و نزدیک در سالن دانشگاه شریف پی گیری شد. ساغر آجیلی و مژگان خدادادی شروع خوبی برای نامی نو داشتند و معصومه اسماعیل زاده با ریباندهای خود به این تیم کمک می کرد.

ترکیب گلشید امیدیان و تینا عیسائیان هم کفه ترازو را در زیر حلقه برای هیرو سنگین کرده بود و شادی عبدالوند هم در بیرون برای این تیم عملکرد خوبی داشت.

نامی نو کوارتر نخست را با اختلاف یک امتیاز، 24 بر 23 برد؛ اما در دقایق ابتدایی کوارتر دوم هیرو تیم برتر بود. مژگان خدادادی بازیکن نامی نو، یکی از نخستین کسانی بود که به سوت های داوران معترض شد. هیرو که برتری کمرنگی تا پایان نیمه نخست داشت، با نتیجه 42 بر 39 برنده شد.

شوت لحظه آخر محمودی

بازی در کوارتر سوم نزدیکتر شد و بازیکنان نامی نو با تمام توان برای برتری تلاش می کردند. مژگان خدادادی در ثانیه های آخر کوارتر با تجربه خود به پیش افتادن نامی نو با یک امتیاز کمک کرد؛ اما شوت ثانیه آخر روژانو محمودی بار دیگر برتری را 56 بر 54 به هیرو باز گرداند.

در کوارتر پایانی هم تیم هیرو با شوت شادی عبدالوند شروع کرد. خطای تینا عیسائیان در زیر حلقه خودی، دو پرتاب به نامی نو در دقایق پایانی هدیه کرد و سوت داور باعث عصبانیت عیسائیان شد، به شکلی که یک تکنیکال هم به او داده شد. با این وجود بازیکنان نامی نو از این پرتاب های آزاد و دو پرتاب در خطای بعدی استفاده نکردند که باعث نگرانی این تیم شد.

نامی نو با این وجود در 6 ثانیه به پایان مسابقه با یک لی آپ از مژگان خدادادی 67 بر 65 پیش افتاد و نقشه آخر برای حمله هیرو هم ناکام ماند تا تیم نامی نو با همین نتیجه، برنده مسابقه شود.

تینا عیسائیان با 21 امتیاز و 21 ریباند در کنار گلشید امیدیان با 13 امتیاز و 18 ریباند بهترین بازیکنان هیرو بودند. مثلث ساغر آجیلی، مژگان خدادادی و معصومه اسماعیل زاده بهترین بازیکنان نامی نو بودند. آجیلی 24 امتیاز، خدادادی 12 امتیاز، 6 ریباند و 10 پاس گل و اسماعیل زاده 17 امتیاز و 16 ریباند داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج