مسابقات بین المللی رزمی در ماکو برگزار می شود


مسابقات بین المللی رزمی در ماکو برگزار می شود

رقابت های بین المللی کمیته سوپرساباکی ورزش های رزمی هفتم تا دهم اسفند به میزبانی ماکو برگزار می شود.

مسابقات بین المللی رزمی در ماکو برگزار می شودبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، اکبر روح پرور رئیس کمیته سوپرساباکی فدراسیون ورزش های رزمی در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی این کمیته گفت: سومین دوره مسابقات بین المللی کومیته سوپرساباکی فدراسیون ورزش های رزمی با همکاری منطقه آزاد ماکو، هفتم و هشتم اسفند در بخش بانوان و نهم و دهم اسفند در بخش مردان در چند استایل در این شهر برگزار می شود.
وی افزود: این رقابت ها با شرکت ۴۰۰ ورزشکار داخلی و خارجی و با حضور ۱۲ کشور افغانستان، استرالیا، هند، پاکستان، عراق، سوریه، ازبکستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، لبنان، پاکستان و گرجستان همراه با ایران در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود و ایران در این پیکارها دو تیم دارد.
رئیس کمیته سوپرساباکی فدراسیون ورزش های رزمی گفت: از کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه و لهستان دعوت کرده بودیم که امکان حضور آن ها فراهم نشد.
وی ادامه داد: در سال های اخیر در رقابت های بین المللی متعددی حضور یافتیم و نمایندگان ایران موفق به کسب مدال های متعددی شدند.
روح پرور درباره جوایز قهرمانان این رقابت های بین المللی توضیح داد: چون نمی توانیم این رقابت ها را به صورت حرفه ای برگزار کنیم، امکان ارائه جوایز دلاری وجود ندارد و فقط برای نفرهای برتر کمربند طلایی و جام، اهدا می شود.
وی در خصوص ادوار گذشته مسابقات بین المللی سوپرساباکی گفت: دوره قبلی مسابقات با عنوان اوراسیا با حضور ۱۴ کشور در تهران برگزار شد و تیم ایران عنوان قهرمانی را به دست آورد.
مسئول کمیته سوپرساباکی فدراسیون ورزش های رزمی گفت: رقابت های بین المللی ماکو با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان و زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی برگزار می شود.
وی در پایان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و هیئت استان و همچنین منطقه آزاد ماکو همکاری خوبی با ما کردند تا بتوانیم میزبان خوبی برای این رقابت بین المللی باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا