160میلیارد اعتبار برای تکمیل 3بیمارستان نیاز است


160میلیارد اعتبار برای تکمیل 3بیمارستان نیاز است

استاندار تهران گفت: 160میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل 3 بیمارستان ملارد قدس و شهریار نیاز است که تاکنون 30میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

160میلیارد اعتبار برای تکمیل 3بیمارستان نیاز است
به گزارش فانوس، انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنج شنبه در جلسه ارزیابی پروژه های عمرانی بهداشت و درمان شهرستان ملارد یکی از نیازهای اصلی مردم در ۳ شهرستان قدس ملارد وشهریار را دریافت خدمات بهداشت و درمان دانست و طی سخنانی اظهار داشت: تامین خدمات سلامت برای شهروندان یکی از اصولی است که در قانون اساسی برآن تاکید شده است.

محسنی بند پی در ادامه با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است گفت: ارائه خدمات سلامت نیازمند تامین نیروی انسانی است و امروز هیچ بیماری برای درمان به خارج از کشور اعزام نمی شود و این به برکت انقلاب اسلامی است.

وی ضمن تشکر ویژه از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایران بیان داشت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایران با جدیت پیگیر رفع مشکلات درمانی سه شهرستان بوده و هستند، لذا در نظر داریم که مشکلات و موانع برای بهره برداری بیمارستان های این سه شهرستان با اولویت جدی پیگیری شود.

استاندار تهران افزود: مردم به دلیل وعده های عمل نشده ما مسئولین است که بی اعتماد شده اند و سرمایه اجتماعی را از دست داده ایم و باید بدانیم که تامین سلامت، آموزش و امنیت از وظایف حاکمیتی دولت است.

محسنی بند پی اظهار داشت: برای تکمیل این سه بیمارستان ۱۶۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تاکنون ۳۰میلیارد تومان تخصیص داده شده است و از ظرفیت خیرین بیمارستانی و بخش خصوصی باید برای تکمیل ۳ بیمارستان شهرستان های ملارد قدس و شهریار استفاده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط