شلیک پلیس پایان راه سارق حرفه‌ای


شلیک پلیس پایان راه سارق حرفه‌ای

رئیس کلانتری یوسف آباد از دستگیری یک سارق حرفه ای لوازم خودرو با 85 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم در روز دستگیری مرتکب 10 فقره سرقت ایربک خودروی 206 شده بود.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد ناصری گفت: ساعت ۵ صبح یکم اسفندماه سال جاری ماموران انتظامی کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد هنگام گشت زنی در محدوده خیابان فکوری، متوجه تردد یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک پوشیده می شوند و متهم را تحت مراقبت قرار می دهند.

بیشتر بخوانید

شلیک تیر هوایی برای دستگیری سارقان خودرو

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم ۲ کوله پشتی نیز همراه داشت، بیان کرد: ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل می شوند و طرح دستگیر و مهار متهم را اجرا می کنند؛ ولی متهم به محض مشاهده ماموران با سرعت بالایی از محل متواری می شود و توجهی به فرمان ایست پلیس نمی کرد.

سرهنگ ناصری ادامه داد: ماموران مدتی به تعقیب و گریز وی پرداخته و در نهایت ماموران برای متوقف کردن موتورسیکلت وی یک تیر هوایی شلیک و متهم که چاره ای جز توقف نداشت به ناچار خود را تسلیم پلیس می کند.

کلانتر محله یوسف آباد، بیان کرد: با توقف موتورسیکلت و دستگیری متهم، کوله پشتی وی تحت بازرسی قرار می گیرد و ماموران ۱۰ فقره ایربک خودروی ۲۰۶ از کوله پشتی متهم کشف و متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت به ۱۰ فقره سرقت ایربک ۲۰۶ اعتراف کرد.

وی بیان کرد: با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد که متهم از جمله سارقان حرفه ای جنوب تهران است و ایربک های مذکور را در فاصله زمانی یک تا ۵ صبح از خودروهای پارک شده در خیابان فاطمی در همان صبح دستگیری، سرقت کرده است.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد افزود: با شناسایی تعدادی از مالباختگان و تحویل اموال کشف شده به آنان، متهم با اعتراف به ۸۵ فقره جرم مشابه برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی پایتخت شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس