فست فود‌های مشهد


فست فود‌های مشهد

مشهد؛ توریستی‌ترین شهر ایران، امکانات و شرایط بسیار ایده آلی را برای مسافران فراهم کرده است، برای مثال فست فود‌های مشهد را می‌توان نام برد که بخاطر کیفیت و تنوع بالای غذا شهرت زیادی دارند.

مشهد؛ توریستی‌ترین شهر ایران، امکانات و شرایط بسیار ایده آلی را برای مسافران فراهم کرده است، برای مثال فست فود‌های مشهد را می‌توان نام برد که بخاطر کیفیت و تنوع بالای غذا شهرت زیادی دارند. بهترین فست فود‌های مشهد را در این مطلب معرفی خواهیم کرد.
فست فود‌های مشهد
فست فود بعلبکی
اگر تا بحال تجربه‌ی سفر به مشهد را داشته باشید، بدون شک از وجود زائران عرب زبان در این شهر کاملا مطلع هستید. در نتیجه انتظار میرود که در بین فست فود‌های مشهد گزینه‌ی مناسبی برای ارائه‌ی غذا‌های عربی وجود داشته باشد. فست فود بعلبکی یا لیالی لبنان به جرات می‌توان گفت، یکی از بهترین مکان‌ها برای خوردن غذا‌های عربی می‌باشد. شاورمای گوشت و مرغ و پیتزا‌های این فست فود بسیار معروف می‌باشند و نباید ازدست داد.
فست فود‌های مشهد
فست فود کندز
در چند سال اخیر، اغلب افرادی که به مشهد سفر می‌کنند، خرید از پروما را یکی از برنامه‌های اصلی خود قرار می‌دهند. با رفتن به مرکز خرید پروما این فرصت نصیبتان میشود که در یکی از بهترین فست فود‌های مشهد به نام پیتزا کندز غذا‌های فوق العاده خوشمزه بخورید. شلوغی و جمعیت بالای مشتریان فست فود کندز نشان دهنده‌ی کیفیت بالای غذا‌های آن، مخصوصا پیتزا قارچ و گوشتش می‌باشد.
فست فود‌های مشهد
آس برگر
همیشه قدیمی‌ها اعتبار و ابهت خاصی دارند و در بین فست فود‌های مشهد نیز آس برگر با سابقه‌ی طولانی و درخشان در این حوزه، از جایگاه بسیار خوبی برخوردار می‌باشد. با گذشت سال‌ها از تاسیس این فست فود و روی کار آمدن رستوران‌های جدید، هنوز استریپس اسپایسی‌های آن طرفداران زیادی دارد. اگر دوست دارید همبرگر‌های خوشمزه و با کیفیت بخورید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر به مشهد حتما به آس برگر سر بزنید.
فست فود‌های مشهد
رستوران و فست فود لیو
در بین رستوران و فست فود‌های مشهد، فست فود ایتالیایی لیو یکی از اولین مواردی می‌باشد که مشتری از تمام مراحل تهیه‌ی غذا می‌توان بازدید کند. منوی ویژه‌ی گیاهخواران و پیتزا‌هایی که به سبک کاملا ایتالیایی تهیه شده اند، یک وعده‌ی غذاییعالی را برایتان به ارمغان خواهند آورد. البته لازم است بدانید که در رستوران لیو قیمت‌ها کمی بالاست.
فست فود‌های مشهد
فست فود جام جم
فست فود جام جم که در بلوار وکیل آباد مشهد قرار دارد، بیشتر از اینکه یک فست فود ساده باشد، یک مجموعه‌ی تفریحی و رفاهی محسوب میشود که برای تمام افراد خانواده گزینه‌هایی را ارائه می‌دهد. محیط بازی کودکان و شرایط ایده آل برای استراحت و خوردن غذا‌های با کیفیت، باعث شده است تا جام جم را در لیست بهترین فست فود‌های مشهد قرار دهیم.
فست فود‌های مشهد
فست فود آقای سیب زمینی یا mr potato
همان طور که از ناماین فست فود مشخص است، در این مکان تمام غذا‌ها با سیب زمینی آماده میشوند و طعم‌های مختلفی از سیب زمینی را می‌توانید در اینجا امتحان کنید.
فست فود‌های مشهد
فست فود کلبه هاشمیه
در منطقه‌ی هاشمیه مشهد اگر به دنبال فست فود خوب و با کیفیت هستید، کلبه را از دست ندهید. در بین فست فود‌های مشهد، کلبه‌ی هاشمیه بخاطر داشتن محیط دنج، برخورد خوب پرسنل و غذا‌های با کیفیت، مخصوصا چیکن پاستای آن، معروف می‌باشد. قیمت‌های این فست فود کمی بالاست، اما در مقابل از کیفیت خوبی برخوردار می‌باشند.
فست فود‌های مشهد
پیتزا شبدیز
پیتزا یکی از پرطرفدار‌ترین فست فود‌ها می‌باشد و در تمام گروه‌های سنی، طرفداران خاص خودش را دارد. در بین فست فود‌های مشهد، پیتزا شبدیز که در ابتدای خیابان هفت تیر قرار گرفته است، بخاطر تهیه‌ی پیتزا‌های فوق العاده خوشمزه و با کیفیت معروف می‌باشد. قیمت در این مجموعه کاملا ایده آل است.
فست فود‌های مشهد
فست فود ۱*۲
تا بحال چیزی در مورد فست فود‌هایی که غذاهایشان بخارپز می‌باشد شنیده اید؟ اصلا جای تعجب نیست، چون برخلاف اغلب فست فودهادر تمام دنیا، فست فود ۱*۲ تمام غذاهایش را با بخار طبخ می‌کند و جای نگرانی برای مضر بودن غذا نیست. یکی از ویژگی‌های خوب این فست فود، قرار گرفتن در مرکز شهر و در خیابان ملک آباد می‌باشد و دسترسی به آن بسیار راحت است.
فست فود‌های مشهد
پیتزا پونک
پیتزا پونک نیز مانند کندز فاصله‌ی کمی با پروما دارد و با داشتن محیط مناسب و پیتزا‌های خوشمزه توانسته طرفداران زیادی را به سمت خودش جذب کند. کیفیت غذا‌های پیتزا پونک تقریبا در سطح کندز بوده و قیمت بالایی ندارند.
فست فود‌های مشهد تنها به مواردی که ذکر کردیم ختم نمی‌شود و در این بین می‌توانیم به پیتزا پیتزا که یکی از قدیمی‌ترین فست‌های مشهد می‌باشد، فست فود عطاویچ، گریل هاوس، شب‌های فرامرز، بلوشه، آقای لذیذ، پیتزا شب و پیتزا ساندویچ ونیز اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق