انهدام باند گروگان‌گیری اتباع خارجی غیرمجاز در کرمان


فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از انهدام باند گروگان‌گیری اتباع خارجی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: با انهدام این باند گروگان‌گیری شش نفر اتباع بیگانه غیرمجاز دستگیر شدند.

آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ حسین یوسف‌آبادی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره گروگان‌گیری و اخاذی از اتباع بیگانه غیرمجاز در سطح شهرستان نرماشیر به سرعت تحقیقات تخصصی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات علمی و اطلاعاتی سرانجام شش نفر اعضای این باند که بین 20 تا 32 سال سن دارند در شهرستان نرماشیر و جیرفت شناسایی و شب گذشته در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه گروگان‌گیران تعدادی سلاح سرد، قفل و زنجیر کشف شد بیان کرد: چهار نفر اتباع افغانی غیرمجاز که بدون گذرنامه وارد کشور شده و طعمه این باند شده بودند.

وی با بیان اینکه این گروگان‌گیران از خانواده این اتباع افغانی غیرمجاز 450 میلیون ریال پول دریافت کرده بودند گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده این افراد هم آزاد شدند.

یوسف‌آبادی با تقدیر از همکاری و تعامل دادستان شهرستان جیرفت و رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!