نقد فیلم I Think We’re Alone Now کاری از رید مورانو؛ آخرالزمانی ترسناک


فیلم I Think We're Alone Now اثری آخرالزمانی و علمی تخیلی به کارگردانی رید مورانو Reed Morano و بازی پیتر دینکلیج Peter Dinklage می باشد. نوشته نقد فیلم I Think We’re Alone Now کاری از رید مورانو؛ آخرالزمانی ترسناک اولین بار در نت نوشت. پدیدار شد.

نقد فیلم I Think We’re Alone Now کاری از رید مورانو؛ آخرالزمانی ترسناک

فیلم I Think We’re Alone Now اثری آخرالزمانی و علمی تخیلی به کارگردانی رید مورانو Reed Morano و بازی پیتر دینکلیج Peter Dinklage می باشد.

1+

صحبت از معرفی و تحلیل فیلم I Think We’re Alone Now است. فیلمی آخرالزمانی و علمی تخیلی به کارگردانی رید مورانو Reed Morano و محصول سال ۲۰۱۸ میلادی. دل با بازی پیتر دینکلیج Peter Dinklage بازیگر سریال پر طرفدار تاج و تخت، ظاهراً آخرین بازمانده از اتفاقی دهشتناک یعنی نابودی نژاد بشر در شهری در آمریکا است، اتفاقی که تا میانه‌ی داستان بر مخاطب پوشیده می‌ماند. برای ادامه‌ی نقد فیلم I Think We’re Alone Now با نت نوشت همراه باشید.

فیلم I Think We’re Alone Now / آخرالزمانی ترسناک

در نقد فیلم I Think We’re Alone Now بد نیست اشاره‌ی مختصری به زندگینامه‌ی کارگردان اثر داشته باشیم. رید مورانو زاده‌ی ۱۵ آوریل ۱۹۷۷ فیلم‌بردار و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است. از فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی که او در آن‌ها نقش داشته است می‌توان به چمن‌زار و سرگذشت ندیمه اشاره نمود.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم Bohemian Rhapsody کاری از برایان سینگر؛ تنها صداست که می‌ماند

نقد فیلم I Think We’re Alone Now کاری از رید مورانو؛ آخرالزمانی ترسناک

پوستر فیلم I Think We’re Alone Now

نقد فیلم I Think We’re Alone Now را این طور آغاز می‌کنیم که ال فانینگ، پل جیاماتی و شارلوت گنزبور از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. دل آخرین بازمانده از نابودی بشر در شهری خالی از سکنه است. او روزها به پاکسازی شهر از مردگان می‌پردازد. علامت ضربدر بزرگی جلوی خانه‌ها با گچ یا اسپری سفید کشیده می‌کشد. جنازه های را باندپیچی کرده و با خود به قبرستانی که درست کرده می‌برد. دل وسایلی چون باتری، لپ تاپ از خانه های مردگان جمع آوری می‌کند و شب ها، فیلم های مهم تاریخ سینما را در همان لپ تاپ‌ها تا زمانی که باطریشان شارژ دارد، می‌بیند. دل همچنین در اوقات فراغتش به ماهیگیری و آرشیو کردن کتاب‌ها و مجلات در کتابخانه‌ی شهر می‌پردازد، جایی که قبل از این اتفاق موحش در آن جا کار می‌کرده است. مردم شهر همگی در یک ساعت مشخص و هر کدام در هر موقعیتی که بوده اند به یک باره جان سپرده اند. یکی در خواب، یکی در حمام، دیگری در حین رانندگی و …

بیشتر بخوانید: نقد فیلم A Star Is Born کاری از بردلی کوپر ؛ شیمی بالای عشق

نقد فیلم I Think We’re Alone Now کاری از رید مورانو؛ آخرالزمانی ترسناک

نقد فیلم I Think We’re Alone Now کاری از رید مورانو

تحلیل و بررسی فیلم I Think We’re Alone Now را اینگونه ادامه می‌دهیم که داستان به همین شکل پیش می‌رود تا اینکه سر و کله‌ی دختری جوان به داستان باز می‌شود، دختری که می‌خواهد پیش دل بماند. او در حال فرار از زوجی مشکوک است.

فیلم به سه قسمت تقسیم می‌شود در قسمت ابتدایی فیلم دل در شهر مردگان تنهاست، در قسمت دوم مقاومت دل در مقابل حضور دختر جوان و قسمت سوم ماجرای عشق این دو به هم. دل و دختر جوان به مثابه‌ی آدم و حوا می‌شوند و شاید آغازگر جهانی دیگر.

فیلم روایت تنهایی انسان معاصر است همان طور که از اسم فیلم پیداست: من فکر می‌کنم ما اکنون تنها هستیم. دل چندان هم از وضعیتش ناراحت نیست، او به این شکل زندگی اش خو کرده است. تا جایی که وقتی نظم زندگی او با حضور دختر جوان در حال تغییر است به شدت مخالفت می‌کند. در ادامه تحلیل و بررسی فیلم I Think We’re Alone Now باید اضافه کنیم که در ابتدای فیلم مخاطب فکر می‌کند که ژانر فیلم جنایی است اما رفته رفته در می‌یابد که با درامی علمی تخیلی مواجه است. درامی که بی شک نقاط ضعفی هم دارد و تا آخر فیلم خیلی از گره های داستان برای مخاطب باز نمی شود.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم همه میدانند Everybody Knows اثر اصغر فرهادی؛ تنهاتر از تاکستانی مطرود

نقد فیلم I Think We’re Alone Now کاری از رید مورانو؛ آخرالزمانی ترسناک

هنرنمایی پیتر دینکلیج Peter Dinklage در فیلم I Think We’re Alone Now

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

Current ye@r *

Leave this field empty

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی