همایش تجلیل از خیران سلامت رزن برگزار شد


همایش تجلیل از خیران سلامت رزن برگزار شد

گروه فرهنگی ــ اولین همایش تجلیل از خیران سلامت شهرستان رزن با حضور مسئولان شهرستان و جمعی از خیران سلامت استان برگزار شد.

همایش تجلیل از خیران سلامت رزن برگزار شدبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، اولین همایش تجلیل از خیران سلامت شهرستان رزن با حضور مسئولان شهرستان و جمعی از خیران سلامت استان برگزار شد.
مژده شکری مسئول سازمانهای مردم نهاد و مشارکت‌های مردمی در این مراسم با تأکید بر لزوم تجلیل از خیران در راستای الگوسازی و ترویج فرهنگ کمک به حوزه سلامت اظهار کرد: تقویت حس مشارکت جویی در مردم در حوزه سلامت از جمله اهدافی است که در این برنامه دنبال می‌شود.
وی در ادامه بر رویکرد تقویت حس تعامل اجتماعی در امور خیرین سلامت تأکید و بیان کرد: تقویت تعهد اجتماعی و اعتمادسازی و انسجام‌بخشی اجتماعی نیز به عنوان یک سرمایه در این حوزه مدنظر است.
سیدرضا سلامتی، فرماندار شهرستان رزن نیز با تقدیر از مجمع خیران سلامت، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این برنامه‌ها در تقویت حس مشارکت مردم و افزایش انگیزه‌های خیرخواهانه و نوع دوستانه مؤثر واقع شود.
امام جمعه رزن نیز در بخش دیگری از این مراسم خواستار تجلیل خیّرین در شأن عملکرد و نیّات خیرخواهانه آنها شده و اظهار کرد: کار خیرین سلامت با شهدا برابری می‌کند و تنها خداوند است که می‎تواند قدردان کار خیر آنها باشد.
وی افزود: کار خیرین کاری خدایی است و خدمت به خلق و خدمت به خدا محسوب می‌شود.
در ادامه مهندس قربانعلی ریزه وندی مسئول پروژه های خیرین سلامت، نیز با تشکر از خیرین سلامت شهرستان رزن عنوان کرد: : نهادها و دستگاه های مرتبط در این حوزه باید با تسهیل در کار خیرین فضای بهره وری بیشتر را فراهم آورده و با این اقدام، زمینه ساز افزایش افراد این مجموعه شوند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر