کمیته درون بخشی هفته ملی سلامت مردان ایرانی در شهرستان بویراحمد برگزار شد


کمیته درون بخشی هفته ملی سلامت مردان ایرانی در شهرستان بویراحمد برگزار شد

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، گفت: کمیته درون بخشی هفته ملی سلامت مردان ایرانی(سما) در هفته اول اسفند ، به همت واحد سلامت خانواده شهرستان بویراحمد و با حضور کارشناسان مسئول ستادی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، دکتر محسن مرادی با بیان اینکه این کمیته با هدف حساس‌سازی مردان نسبت به سلامت خود و افزایش دسترسی آنان به اطلاعات سلامتی است، افزود: مردان نسبت به زنان در معرض فاکتورهای خطر بیشتری هستند و رفتار های پرخطری مانند مصرف دخانیات، الکل، اعتیاد و استرس در آنها بیشتر دیده می شود از سوی دیگر مردان کمتر به پزشک مراجعه نموده و مراجعه به مراکز درمانی را به دلایل مختلف از جمله موانع فرهنگی تا بروز مراحل پیشرفته و خطرناک بیماری به تأخیر می اندازند.

وی با توجه به اهمیت هفته پیش رو بیان کرد: برنامه هایی همانند همایش دوچرخه سواری و پیاده روی جهت ترویج فرهنگ ورزش همگانی در راستای سلامتی در دستور کار قرار گرفت.

دکتر مرادی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی در دانشگاه ها و مدارس، دعوت از نهادهای دولتی و مراکز خدمات جامع سلامت جهت سالمندان از دیگر مصوبات این کمیته بود.

وی در پایان یادآور شد: در پنجمین روز از هفته سبا همایش پیاده روی با دعوت از کارکنان مرد سایر ادارات با حضور متخصصان داخلی و تغذیه با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد انجام می پذیرد .

به گزارش وب دا؛ با حضور سرپرست، معاون و کارشناسان مسئولین ستادی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد، کمیته درون بخشی هفته ملی سلامت مردان ایرانی(سما) در دفتر سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد صورت پذیرفت.

۴۶

کد خبر 1234768

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !