مهدی امینی: گرفتن پنالتی در دقیقه 94 حس فوق‌العاده‌ای داشت/ خاطره بازی سپاهان - آلومینیوم اراک برایم زنده شد


مهدی امینی: گرفتن پنالتی در دقیقه 94 حس فوق‌العاده‌ای داشت/ خاطره بازی سپاهان - آلومینیوم اراک برایم زنده شد

مهدی امینی، دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان اینکه در لحظات پایانی دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز موفق به مهار ضربه پنالتی تیم تبریزی شده است را فوق‌العاده خواند.

مهدی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز گفت: بعد از هشت باخت پیاپی، خوشبختانه یک برد بسیار مهم را در تبریز به دست آوردیم و بابت این برد بسیار خوشحالم. ما بازی خوبی را در زمین حریف انجام دادیم و نیمه اول هم به گل رسیدیم. در نیمه دوم هم طبیعی بود که میزبان برای زدن گل تساوی روی تیم ما فشار بیاورد، ولی ما در همان ابتدای نیمه دوم هم می‌توانستیم گل دوم را بزنیم که البته بدشانس بودیم و به این هدف نرسیدیم. در مجموع در این بازی مستحق برد بودیم.

وی که ضربه پنالتی رضا خالقی‌فر را در دقیقه 4+90 مهار کرده است، گفت: شرایط واقعاً در آن لحظه بسیار حساس بود. نگاه تمام بازیکنان و کادر فنی به من بود و خیلی خوشحالم که پنالتی حریف را گرفتم. این بازی خاطره بازی سپاهان - آلومینیوم اراک را برایم زنده کرد که در جام حذفی و در لحظات پایانی پنالتی حریف را گرفتم. خوشحالم که در دقیقه 94 پنالتی ماشین‌سازی را مهار کردم. گرفتن پنالتی در آن زمان از بازی حس فوق‌العاده‌ای دارد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان که در دو بازی اخیر تبدیل به دروازه‌بان ثابت این تیم شده است، در این ارتباط تصریح کرد: من در تمرینات با انگیزه زیادی تمرین کردم و آقایان هاروت و فرکی هم خیلی به من انگیزه دادند. خدا را شکر می‌کنم که در ترکیب ثابت قرار گرفتم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز 26 اسفند / فیلم