آتش سوزی شدید عکاسی شهران+ تصاویر


آتش سوزی شدید عکاسی شهران+ تصاویر

حوادث رکنا: آتش سوزی آتلیه عکاسی در محله شهران خسارت مالی بر جای گذاشت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 23:20 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر مشاهده خروج شعله و دود از یک آتلیه عکاسی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 74 و 27 را به همراه گروه نجات 19 به فلکه اول شهران، پائین تر از خیابان جهاد اعزام نمود.

آتش سوزی شدید عکاسی شهران+ تصاویر

حسین زارع تیموری افسر آماده منطقه یک عملیات در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد در یک ساختمان 3 طبقه 6 واحدی یک آتلیه عکاسی در طبقه دوم ساختمان، از قسمت نمای بیرونی ساختمان کاملا شعله ور می باشد و شعله های آتش هر لحظه از طریق نما در حال گسترش و سرایت به طبقه بالاتر است.

آتش سوزی شدید عکاسی شهران+ تصاویر

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله، پس از بازدید و بررسی اولیه و تجهیز خود به دستگاه تنفسی و قطع جریان برق و گاز ساختمان به دو تیم حریق و نجات تقسیم شدند که تیم اول پس از کشیدن یک رشته لوله آبدهی شعله های آتش را از بیرون ساختمان خاموش کرد و از سرایت شعله های آتش به طبقه بالاتر جلوگیری کردند.

آتش سوزی شدید عکاسی شهران+ تصاویر

افسر آماده منطقه یک عملیات تصریح کرد: تیم نجات نیز همزمان با استفاده از ابزار های برش موجود، اقدام به برش کرکره ی برقی درب ورودی عکاسی نمودند و با رسیدن نیروهای کمکی، تیم دیگری با کشیدن لوله های آبدهی در طبقات و راه پله ساختمان شعله های سرگردان در داخل عکاسی را مهار کردند.

گفتنی است: آتش نشانان پس از لکه گیری کامل آتش سوزی و تخلیه دود، با استفاده از فن فشار مثبت(دمنده هوا) از داخل آتلیه عکاسی و تحویل محل به عوامل انتظامی، به ماموریت خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا