انفجار مرگبار کپسول اکسیژن در اتاق عمل +عکس


انفجار مرگبار کپسول اکسیژن در اتاق عمل +عکس

انفجار مانومتر انفجار مانومتر کپسول اکسیژن در بیمارستان کوثر باعث شد یک بیمار فوت کند.کپسول اکسیژن در بیمارستان کوثر باعث شد یک بیمار فوت کند.

خبرگزاری میزان: انفجار مانومتر کپسول اکسیژن در بیمارستان کوثر باعث شد یک بیمار فوت کند. دکتر گوهری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان درباره این حادثه گفت: این حادثه ساعتی پیش در حین انتقال یک بیمار ۵۰ ساله از اتاق عمل به بخش ICU رخ داد.

وی در تشریح این حادثه گفت: این بیمار بیست و چهارم بهمن، با سابقه بیماری دیابت، قلبی و نارسایی مزمن کلیوی به علت خونریزی شدید گوارشی به بیمارستان کوثر مراجعه کرد و تحت درمان قرار گرفت.

انفجار مرگبار کپسول اکسیژن در اتاق عمل +عکس

گوهری افزود: به علت شدت خونریزی، بیمار کاندید جراحی تشخیصی شد، ولی در اتاق عمل به علت مشکل قلبی با تشخیص پزشکان و رضایت همراهان بیمار، عمل جراحی کنسل و بیمار برای انتقال به ICU آماده شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: درحین انتقال، مانومتر کپسول اکسیژنی که به بیمار متصل بود دچار حادثه و این انفجار سبب فوت بیمار شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان برای بررسی حادثه در محل حضور داند گفت: علت انفجار نیاز به کارشناسی دارد و غیر از متوفی به کسی آسیب نرسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق