شهرداری تهران در جذب سرمایه گذار موفق نبوده است


شهرداری تهران در جذب سرمایه گذار موفق نبوده است

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با اشاره به عدم موفقیت شهرداری در جذب سرمایه گذار گفت: شهردار تهران باید تصمیم شجاعانه بگیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «سید حسن رسولی» در صد و بیست و پنجمین جلسه شورا گزارشی از عملکرد شش ماهه اول شهرداری تهران در خصوص جذب سرمایه گذار ارایه کرد.

خزانه دار شورای شه تهران بیان کرد: طبق بودجه مصوب شورا، شهرداری تهران موظف بود تا در عملکرد شش ماهه خود 87 هزار و 147 میلیارد ریال تامین منابع کند و به همین میزان هم مصارف خود را تنظیم کند.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در شش ماهه نخست امسال توانسته 62 هزار و 793 میلیارد ریال یعنی 72 درصد از بودجه مصوب را کسب کند، افزود: این در حالی است که 17 درصد مصارف خود را منظور کرده است.

وی افزود: عدم تعادل بین درآمد و هزینه چالش جدی است که باید برای آن چاره اندیشی کنیم.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه گزارش درآمد و هزینه شش ماهه اول شهرداری تهران علاوه بر انتشار در سامانه شفافیت برای وزیر کشور ارسال شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران باید هزینه های جاری خود را کاهش دهد و برای جذب صاحبان سرمایه اهتمام جدی داشته باشد.

رسولی خاطرنشان کرد: شهردار تهران باید برای جذب صاحبان سرمایه و تامین منابع بر اساس راهبرد حفظ حقوق سرمایه گذاران تصمیم شجاعانه بگیرد چرا که در شش ماهه اول سال در خصوص جذب سرمایه گذار موفقیتی نداشته ایم.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت