ایوانکوویچ: بروز نمی‌دهم اما از بردهای پرسپولیس خوشحالم!


ایوانکوویچ: بروز نمی‌دهم اما از بردهای پرسپولیس خوشحالم!

مربی پرسپولیس می‌گوید در کارش جدی است و بر احساساتش تسلط دارد.

ایوانکوویچ: بروز نمی‌دهم اما از بردهای پرسپولیس خوشحالم!به گزارش فانوس، زلاتکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس در واکنش به اینکه چرا فرد خنده رویی نیست اظهار کرد: مربیگری کار بسیار جدی‌ای است و نباید همیشه بخندیم. من فرد خنده رویی هستم اما در کارم جدی هستم.

او درباره اینکه در پیروزی‌ها هم نمی‌خندد ادامه داد: من تمرکز می‌کنم و خودم را درگیر کارهای دیگر نمی‌کنم. در طی بازی احساساتم را بروز نمی‌دهم. البته از گل‌های تیم خوشحال می‌شوم. روی نیمکت درباره آن حرف می‌زنیم. در رختکن هم خوشحال هستیم و با بازیکنان شادی می‌کنیم. اگر لازم است، در حین بازی هم می‌خندم.

مربی پرسپولیس درباره شرایط این تیم در نیم فصل دوم و اعتقاد برخی مبنی بر ضعیف شدن تیمشان گفت: ما قوی‌تر شدیم. طبیعی است که وقتی در سه جبهه مختلف حضور داریم، همه بازیکنان باید شانس بازی داشته باشند و همه بازیکنان به تیم ملحق شوند.

ایوانکوویچ درباره شیوه بازی پرسپولیس نیز، خاطرنشان کرد: شخصاً از تیم راضی هستم و فکر می‌کنم خیلی بهتر هستیم. خوب نیست که بگویم بلافاصله بعد از شروع نیم فصل دوم در وضعیت ایده آل هستیم اما بازی‌های کلیدی ما از این پس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود. برای اینکه تیمی در همه مسابقات موفق شود، باید شانس بازی را به همه بدهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان